2009. november 13., péntek

ÉN tudom hogy mi következik...


... de anya nem mindig. Pedig én nem is ismerem az órát. De milyen dolog hazaérni a vásárlásból 8:50kor és akkor még engem a járókába száműzve nekifogni pakolni,meg a mosogatóból elrámolni az edényeket???? Kérdem én!!!! Hiszen én ilyenkor aludni szoktam menni.. különben is szomjas voltam. :) Anya megértette, kaptam inni és 9:10kor már aludtam is. Majdnem 11-ig. :D

És a déli alvás előtt anya akkorát nevetett rajtam! Már nyafogtam, tudta ő hogy mi a gond hiszen elmúlt háromnegyed 1. Aztán felemelt, én meg a fejem először a bal, majd a jobb vállára tettem le.Aztán mivel nem történt semmi, így elkedtem ugrálni a kezébe és hümmögni hozzá. Anya kacagott. Mintha azt mondtam volna: "Na, menjük már, hát aludni akarok!" Aztán ahogy a lépcsőn elindultunk felfele én kacagtam. Az ágyba lért a fejem,megkaptam a hálózsákom meg a cumim és aludtam 2 perc alatt.

Döbbenet!

7 megjegyzés:

  1. Az jo ha tudod megertetni magadat, Szabina tokeletesen beszel es mond de neha igy se tudjuk mit is akar valojaban mert halandzsakat is mond neha.Edes lehettel ahogy rogton elszundiztal.Szabina

    VálaszTörlés
  2. :)Iagzad van,te pontosabb vagy,mint az óra!:)Jó kis alvókád van!:)
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés
  3. Édes, és okos lány vagy, az már biztos!!!!!!
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  4. Ez a kep hihetetlenul edes!!! Es hogy te milyen egy jo gyerek vagy:)
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés
  5. IGen nagyon pontosak tudunk lenni.
    Bencikusék

    VálaszTörlés
  6. De cukorka vagy!:p:)))

    Képzeld,én is (Maja) imádok alukálni.:p;)
    (Miával ellentétben...:s)

    Annyira édes ez a kép!!! :)

    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés