2009. november 8., vasárnap

Hancúrozó, hízelkedő







Mostanában akkor vagyok a legboldogabb ha mindenki itthon van. Jövök megyek, ácsorgok, csimpaszkodok mindenkibe és bújok. Nagyon tudok apának és anyának hízelegni és bújni, hemperegni az ölükben. Tegnap már Krsitófnál is próbáltam, ő annyira nem díjjazza, de egy kicsit hagyta. Aztán belehúzott az ölébe és énekelt nekem Hinta palintát,meg Zsipp-zsupp-ot. Közben "dobált" a térdén. Tetszett nekem!



Hétközben az alvásommal semmi gond nincs. Sokszor már 9kor replikázom, még ha majdnem fél 8 mire anya kihalász az ágyból, akkor is,hogy aludni akarok. És fél 11-11ig alszom. És utána is már 1 óra előtt nekikezdek a műsornak, aminél ha anya nem veszi a lapot akkor a végén sírva fakadok hogy aludni akarok. A délután nem mindig sikerült az alvás igazán hosszúra, de elvoltam általában utána. Csütrötökön egész nap kettesben voltuk anyával itthon,mert Kristófot az ovi után keresztanyu vitte fodrászhoz meg mamáékhoz. De nagyon tudok mindig örülni ha megjön ő és apa is. Már ha szól a kis zeneasztal akkor is meghallom az ajtócsengőt. És lesek arra, mondom hogy "mmmm" és keresem ki is jött. És ezres vigyorral köszöntöm apát. Ha pedig Kristóf köszön nekem és mosolyog, akkor is madarat lehet velem fogatni.



Tegnap itthon voltunk 4-esben, csak akkor ment el apa egy időre mikor mi délben elaludtunk. Délután meg Kristóf és apa lépett le egy időre, elementek kenyérért és majonézért,mert anya melegszendvicset ígért Kristóf kérésére. :)



Egyre hosszabb ideig megállok már egyedül. Sőt tegnap apának tettem két lépét kapaszkodás nélkül és úgy dőltem bele a karjaiba.. Egyre merészebb is vagyok. Főleg csak egy kézzel kapaszkodok akkor mikor ezt teszem és sokszor hurcibálok már dolgokat a másik kezemben. Akár mászás közben, akár mikor fel akarok állni. Persze néha lesz belőle így potty is.. a minap a fotel szélt találtam el a fejemmel közben... :s de általában óvatos vagyok és ügyesen gurulok esés helyett.



6 megjegyzés:

  1. Nagyon edes kismosolygos leanyzo vagy.Nagyon bajos vagy a kepeken kis tunderke.Gratulalunk az elso lepeseidhez.Hamarosan szaladgalni fogsz majd.Az jo ha szereted a testveredet.Kristofnak van kulon bloggja?ha van irjatok meg a cimet szeretnenk olvasni.Szabina,Julia baba

    VálaszTörlés
  2. Maris lepkedunk? Ugyi vagy:)
    Mi is negyesben vagyunk most, epp apat boldogitva.
    Neked meg midnig ilyen jo az alvokad? Bezzeg ocsi alig alszik napkozben.
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés
  3. Úgy látjuk,a Maják kis vigyori,jó alvó babák.:p;)
    A mi Majánk is imád aludni,napközben is többször ledől,mondja,hogy TETTE!:p;)...de anya csak egyszer engedi,hogy aludjon napközben,mert különben dáridózna egész éjszaka.:o;)
    Nagyon cukika vagy a képeken!:p:)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Hűha naogyn ügyes vagy!!
    Puszi:Bencikusék

    VálaszTörlés
  5. Meg csak most sikerült ideérnem hozzád Majácskám..bar olvastalak, de Norika jajveszékelt...Elképesztóen aranyos vagy a lovacskán,hmm..biztosan Norika is szeretné...
    Meg csak egy fogad van kinn??Te is kétszer alszol még egy nap, mint én???

    de jo, h ti mindig buliztok..de mostanában szivbol én csak a kiscsaládom társaságára vágyom!!!!s a tiétekre, ha közelebb laknátok...

    puszi!!!

    VálaszTörlés
  6. Vigyázz magadra,csak ügyesen lépegess!:)
    Meglátod,egyre jobban eljátszotok majd Kristóffal!:)
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés