2009. november 20., péntek

10 lépés





Nagyon be akarok hozni valamit. Tegnap este ezerrel pörögtem. Jártam, estem, keltem. Lefejeltem a zenélődobozt, meg hasravágódtam vagy 100x. Persze mindez úgy buli hogy minimum 1 dolog a kezembe is legyen.. Az esés viszont így annyira nem vicces.


Ma pedig anyába kapaszkodva egyszer gondoltam egyet, megfordultam, elengedtem és 10 szép kis lépést tettem, aztán pedig leereszkedtem négykézlábra és másztam tovább.. :D Szóval Mikulás bácsi, gyere hozzánk,mert megmutatom már addigra neked hogy tudok járni a lakásban. Anya szerint biztos így lesz!! :D

3 megjegyzés:

  1. Gratulalunk neked a meneshez ugyesen haladsz hogy mar 10 lepesnel tartasz.A mikulasig mar szaladni fogsz biztosan.Nagyon edes vagy a kepeken.A kepeket leirom hogyan csinald.A google keresobe ird be hogy www.imikimi.hu vagy csak roviden hogy imikimi.Ott regisztralnod kell majd beirod a felhasznalo nevet es a jelszot igy ha beirtad bevagy jelentkezve.Elojonnek a szebbnel szebb keretek, A bal sarkaba folul van egy kis kereso oda beirsz egy szot pl hogy konyv es akkor konyves keretek jonnek elo.Attol fugg hogy angol a gepetek vagy magyar ha angolul van akkor csak angol szavakat irj mert ha magyart irsz nem ismeri fol.Aztan kivalasztod a keretet amelyik tetszik.Rea kattintasz es kinagyitja a kep keretet majd folotte megtalalod a view kimi egy olyat azon belul ha angol akkor CUSTOMIZE ha magyar akkor talozas ott betudod tenni a kepet ha betette es elo jonn a kepkeret a keppel akkor folotte talalod a view kimit es ott egy olyat hogy codes ha arra ramensz akkor talasz egy olyat hogy embed es abban van a kod valami olyan hogy <>target stb.Azt kijelolod de az egeszet mert hosszu kod.Majd raklik es a masolasra mesz majd a blogodba mensz egy ujbejegyzesbe es ott kat egyet es control+v-vel beteszed majd mentes.Ha tobbet akarsz csinalni kepet egy bejegyzesbe akkor csak mentsed es mentsed es utoljara tedd kozze az egeszet ne egyenkent.Ha kell meg segitek irj

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Hogy megnőttetek, mióta utoljára láttunk benneteket!
    Gyönyörű lett Maja blogja (is).
    Igazi nagylány, hogy már sétál! Ilyen ifjan! :O Ejha!
    Jó látni benneteket, jövünk most már rendszeresen!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy!!!!!!
    Jó korán megtetted az első önálló lépéseket.
    Csak így tovább, és karácsonyra már futni fogsz :-))))))
    Anna és Máté

    VálaszTörlés