2009. szeptember 27., vasárnap

Mit tudok még?




Tegnap anya ahogy lenézett rájött,hogy egy csomó mindent nem írt még le. A lépcső mellett szépen megtanultam,hogy ha anya mondja,hogy csüccs - mert nem szereti ha felmászom akár az első lépcsőfokra is - akkor ügyeskedek egy sort és leteszem a fenekem. Ha mondja,hogy "pacs-pacs", akkor csapkodom azt ami előttem van. Láttam már azt is hogy Kristóf a dobot ütögeti, és ha megkaparintom, akkor én is csapkodom a kezemmel. Ha hallom,hogy "pápá" már egyre többször emelem a jobb kezem és én is pápázom. NÉha azt mondom hozzá hogy "mama" néha hogy "pá" :) Már egyre ügyesebben ülök is le felállásból. Szépen rogyasztom a kis lábaimat, vagy pedig letérdelek és leülök. Nagyon óvatoska és figyelmes vagyok. Felfedeztem Kristóf zenélő asztalát és előszeretettel püfölöm azt is. Közben pedig rugózom nagyokat és így táncolok. Anya már azt is felfeldezte,hogy mászás közben van,hogy gondolok egyet, megállok elkezdek hintázni és áriázok hozzá. :D Mintha énekelnék és táncolnék hozzá. Ha apát vagy Kristófot meglátom fülig ér a szám rögtön. Nagyon szeretem őket. De tátott szájjal közelíteni és puszit adni főleg anyának szoktam.. na jó, 1-1 jutott már Kristófnak és apának is. Másnak igen ritkán. :)


1 megjegyzés:

  1. En uuugy elveztem Lori elso puszijait!!! Olyan edesek tudnak lenni ezek a kicsik:)
    Maja meg csak ugyesedjen. Foleg ha ilyen okosan hallgat a szep szora.
    Debi

    VálaszTörlés