2009. szeptember 28., hétfő

Apa szülinapi bulija








Pénteken és szombaton a késő délutáni elalvás nem nagyon ment nekem. Pénteken délután kint voltunk mamáéknál. Azaz aznap fél 10től sikeresen aludtam 12ig. Anya úgy gondolta akkor egy délutáni alvással megússzuk a dolgot. És így nem az oviból mentünk mamáékhoz, hanem elindultunk fél 1kor. Én ott nézelődtem, aztán játszottam, majd nyafiztam is egy sor. Fél 3kor kaptam uzsit és mama letett aludni. De persze nem úgy csináltam ahogy a felnőttek szerették volna,mert már fél 4 előtt fent is voltam és azért se aludtam vissza.. :) Közben anya meghozta Kristófot az oviból. Ők Lilivel jót játszottak az udvaron kint, én meg néztem a dédi kezéből egy darabig, aztán pedig bent játszottam. Próbáltak 5kor letenni szunyálni egyet, de akkor sem hagytam magam, úgyhogy estére a fürdésre már kellően raplis voltam... MÉg egy kicsit hancúroztak bent is velem a nagyok, aztán jöttünk is haza,mert apa már várt. Szombaton sem ment a délutáni alvás, akkor is csak magyaráztam fent a cumimnak,meg csendben ültem az ágyban és molyoltam... De így meg estére annyira túl vagyok pörögve,hogy fürdés után sem megy egykönnyen az elalvás...


Vasárnap reggel Kristóf jóvoltából mindenki korán kelt, így családiasan mentünk a Lidl-be vásárolni. Én a bevásárlókocsiból nézelődhettem, a héten másodszor.. Eddig még nem ültettek oda anyáék, de már szépen ülök és biztonságosan érzem magam benne. Élveztem is, főleg amikor Kristóf tolt és bohóckodott nekem. Kaptunk mind a ketten zoknikat,meg vettünk üdítőt a vendégeknek és karfiolt meg sütőtököt nekem. :) Na jó a család is kapott belőlük,mert anya főzött egy karfiollevest, és a sütőtötköt pedig majd ma esétre megsüti és mindneki ehet belőle.


Délben aludtam egy órácskát, Kristóf itt rámvert,mert őt éberszteni kellett. Aztán kaptam csini rucikat és garázdálkodhattam a nappaliban. A zeneasztal most a menő, nagyon tetszik. Püfölöm és közben rázom a fenekemet is hozzá. :)


Közben megjöttek Anikó és Kati, aztán keresztanyuék és mamáék is. Innentől a nyafiról szólt a délután. Nem igazán értette anya mi a gond, hiszen szeretek molyolni ha sokan vannak körülöttem. De sokat nyafogtam. Aztán fél 5kor el is aludtam vagy 45 percre, ez alatt halkabban ment a játék és a beszélgetés odalent, mindenki nagyon aranyos volt. Láttam Simák papát is, bár igazából csak messziről, és számomra olyan volt mint egy idegen, hiszen utoljára 3 hónaposan láttam... :( Mikor elment felemelt és megpuszilt. Anya várta hogy sírva fakadjak, de csak nagy szemekkel néztem rá.


Aztán az 5 órai alvás után már el voltam kicsit. Jöttem, mentem játszottam én is a nagyok között.


Este jót pancsiztunk a vízben. Kristóf felhúzós halacskája nagyon tetszett. Volt hogy meg is kaparintottam és megnéztem magamnak. :) És az tetszett a legjobban mikor háttal ült nekem Kristóf, én hozzáértem a hátához, ő hátranézett.. akkorákat kacagtam. :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó buli lehetett,hatalmas gratula Apának.:)

    Nagyon ügyes vagy már pici Maja,az idegenektől mi is féltünk a Te korodban...:p;))
    Puszika!

    VálaszTörlés
  2. Nalunk is a delutani alvassal vannak neha bajok. Ha tul rovid se jo, de neha meg tul hosszu...
    Tok jo az a zenelos asztalka. Nekem nincs olyan, majd beerem Lori zenelos szekevel:)
    Ja, nekunk is van egy uszos halacska, de noverkem csak par pillanatokra adja oda, inkabb megtartja maganak:(

    Ruben es Lori

    VálaszTörlés