2009. szeptember 2., szerda

Lujzi járt nálam




Ma vendégeink voltak. A reggel úgy keződött mint egész héten, 1 órával előbb keltve vagyok,mert hát Kristófot az oviba kell vinni. Na annyira nem esem hanyadt a dologtól, végignyafizom az egészet és itthon már fél 9kor kéreckedem aludni.. De általában sikerül is 2-2,5 órát alukálnom ilyenkor, így a nap visszazökken a rendes kerékvágásban. 1 óra fele megint alszom 1-1,5 órát és aztán megyünk Kristófért. Este pedig a 3. alvásom után játszunk közösen egy nagyot, amit én nagyon tudok élvezni. Főleg ezt a mászást. Felfedeztem,hogy a tv szekrényen mennyi érdekes dolog van és feszt arra veszem az irányt. Az mindegy hova tesznek le... :) Van hogy 1 óra alatt anya 20x is elszed onnan, de már egyre okosabban megértem a nem szót, és tegnap már sokáig elég volt ha anya szólt és én figyeltem rá, aztán mikor a kezével hívott mentem felé. Ilyenkor kb. 2 percre elfelejtettem a szekrényt. :)

Hétfőn voltunk játszótéren és anya berakott a hintába. Nagyon kis megszeppentem ültem benne, de ahogy énekelte a hinta-palintát már mosolyogtam és tetszett a dolog. :) Pénteken pedig megyünk mamáék házára vigyázni és kint lakunk majd 1 hétig.

Ma pedig még én aludtam megérkeztek hozzánk Heni és a kislánya Lujzi. Mikor felébredtem nagyon elcsodálkoztam, és nagy szemekkel néztem hol Henire hol pedig figyeltem mit csinál Lujzi. Ő novemberben lesz 2 éves, de még neki is nagyon tetszettek a játékaim. Együtt játszottunk vele, amikor anya letett a földre. És neki meg az tetszett ahogy beszéltem és brűgtem és utánozott engem. Anya szerint haláliak voltunk. :) Mi nagyon élveztük hogy itt voltak, reméljük eljönnek hamarosan megint és mi is eljutunk hozzájuk. Januárban pedig Lujzinak is lesz egy kistesója, akkor majd őt is meg fogjuk látogatni.

5 megjegyzés:

  1. Jujj,a tv szekrény minden babának tetszik!;):)Ott vannak aztán "kincsek"!;):)
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés
  2. Hat ez az utanzos dolog nalunk is megy nagyon:) Csak valahogy a felnottek nem dijjazzak, amikor sikoly versenyt tartunk.
    Ellie nem unokateso, hanem a feltestverunk.
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés
  3. Ó,de drága vagy!:p:)))
    Hatalmasat nőtél és fejlődtél pici Maja,amióta nem voltunk nálatok.:o:p:)
    Nagyon-nagyon ügyes vagy!!!:)
    Puszika!

    VálaszTörlés
  4. Puszika!!Nagyon édesek ezek a képek!!!
    Bencikusék

    VálaszTörlés
  5. ?( Remélem jól telik a mami kérós felvigyázás :) Olvastuk ám, hogy csavarogtok :)
    Puszi

    VálaszTörlés