2009. augusztus 29., szombat

Mászok, ülök, beszélek





.. és ha meglátom anyát,hogy leül mellém a földre akkor már dzsavelok is hozzá és mászom fel rá,hogy állhassak.. Bár ő ezt annyira nem díjjazza,mert folyton leráz. :) Ma hanyadt fektetett, maszírozta talpam, adott egy játékot és inkább énekelt nekem,hogy ne akarjak felállni. :) Elég sokáig bejött.
Amúgy mostanában 8ig alszom reggel, este 8tól. És akkor is anya ébreszt,mert hát 12 óra alvás után ideje enni is valamit.. CSak azért szomorú,mert hát jön az ovi, és éppen most vettem fel ezt a szokásomat kb. 2 hetet. Aztán fél 10 körül megyek szunyálni fél 12-ig. Ebéd után játszunk még Kristóffal és utána együtt alszunk úgy 2-fél 3-ig. Aztán pedig 4 óra fele kell egy kicsit álomra hajtani még a fejemet. Közte pedig kezd bejönni a dolog,hogy hami után az etetőszékben maradok még 20 percre. Addig anya a konyhában tesz-vesz és általában Kristóf, vagy ha apa ott van akkor ő is ott sertepertél, így már nem kiabálom végig az egészet. Néha leköthető vagyok a kezembe adott dolgokkal is.
És enni minél sűrűbett kapok, inni csak pár kortyot, így nem jön vissza mindig, csak ritkábban a hami. De ennek az átka, hogy nyuszibogyós lett a kakám, úgyhogy anya most azt a cselt eszközölte, hogy kamillát forrázott nekem és este abba tette a tápszeremet. Reméljük segít néhány nap után.
És van újabb szavam is: "papa" :)
"mama-papa" ebben a kombinációban használom. :) És sokat van baba,meg apa is. Nől a szókészletem. :)
Ma délelőtt még aludtam anya lelépet, aztán mikor felkeltem apa tette a popóm tisztába és vele meg Kristóffal játszottam. De mire ebédelni kellett, addigra megjött anya.
És tegnap 2x is koppant a bucim. :( Kezdek bátrabb lenni és nagyon hadonászok ha valaminek örülök ülve, és néha elvesztem az egyensúlyom. Na és a lépcső meg az ágy is érdekel és azon spekulálok ,hogy lehetne beléjük kapaszkodni. Még nem jöttem rá...

3 megjegyzés:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaajjjj, de ki cukorfalat vagy..Gratuláció a mászáshoz és a stabil üléshez..Nagyra nőjjél..szokás mondani.

    És hogy te milyen jó éjszakai alvó vagy..de jó már Neked és anyucikádnak..én örülök, ha Nórika este fél kilenctől reggel 5.30-ig alszik:( Még most sem alszik mélyen forgolódik.
    Biztosan bejön a kamillateás tápszer..én még nem próbáltam, nincs ilyen gondunk mióta a Humana HA 2 használjuk...jó sűrű, és laktató!!!Nórika most egyre inkább követeli még ebédre is..elöször azt, aztán a hamika.

    Még én sem jöttem rá, h hogyan tudok lépegetni ha nincs mibe kapaszkodni, de hamarosan biztosan összejön.

    Na, vigyi a kis buksikádra, jó éjt sokszor puszilunk:)

    VálaszTörlés
  2. De beindultal Maja baba:) Aztan vigyazz am a buksidra, hisz olyan szep.
    A jo alvokad meg tartsd meg, meg vagy 17 evig:)
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés
  3. Huu,ez igen,nagyon belejöttél!:o:)Gratulálunk,de azért csak óvatosan!
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés