2009. szeptember 19., szombat

7 hónapos korom nagy eseményei

Mert hát már holnap betöltöm a 8. hónapomat és az elmúlt közel három hétben pedig nem voltam itthon, és ez alatt rengeteg minden történt velem amit anyának ide le kell írnia. :)
Először is mamáék jól érezték magukat a nyaralásban, mi pedig náluk. Volt mindenben részem.
A lefontosabb,hogy 2009. szeptember 9-én FELÁLLTAM a járókában. :) És általában eztkővetően mindig sikerült amikor akartam. A leülléssel vannak gondok, de nagyon ritkán vágom hanyadt magamat, inkább hajtobatom sírós hangon hogy MAMA-MAMA, még valaki meg nem szán és meg nem mutatja hogy kell leülni. De sokszor sikerült is.
A fotó anya telójával készült ezért nem a legjobb minőségű,mert a gépet elvitték mamiék a nyaralásba, de a lényeg rajta van. :)


Gyorsan el is küldte papa telójára is anyu a fényképet, meg apának is,hogy lássák milyen ügyes nagylány vagyok már. Azóta pénteken (18-án) már a szobában az ágy meg a puff mellett is felálltam mamáéknál. És ahogy ma hazaértünk, fent a kiságyban is gyakoroltam alvás helyett. A járókában meg szinte csak úgy akartam lenni, mert azt meg még nem engedték telejsen le anyáék, és ha felállok, akkor a nyakam és a fejem a rácsok fölött van, és ez nagyon tetszik, hogy kilátok belőle. :)
A másik esemény, hogy megnáthásodtam. Hiába a vályog ház más klíma mint itt az 5. és bár anya mindent megtett, de kevés volt. Kedden dokinéninél is voltunk, de nem kaptunk semmit csak tanácsot. Másnapra a hangom is szinte lement, jól berekedtem, de ez 2 napig tarott.. azóta javulgatok. MÉg mindig szörcsögök kicsit, de már sokkal jobb a helyzet.
És bár a múlt hét végén mamáék hazaértek, mi még maradtunk, és csak ma jöttünk haza, ugyanis apáék nagy munkába vágták a fejszéjüket. A múlt hétvégén keresztapuval parkettázták fent a hálószobáinkat, ami nagyon jó lett. Kristófnak legalább is tetszik, engem nem hatott meg annyira.. sőt.. Igazából ma a napközbeni alvás szinte össze se jött, 2 hét után nagyon éreztem,hogy nem ott és úgy megy a dolog ahogy már megszoktam. Összesen délelőtt egy fél órát aludtam, délben másfelet és 2től fent voltam. Anya 4-fél6ig próbálta elérni hogy a délutáni alvásom is működjön, de nem ment... :(
És hát a parkettázás után anya nekiesett a lakásnak és megejtette az őszi nagytakarítást.. Hát 5 napig tarott szegénynek.






Addig pedig mama kicsi lánya voltam. Még Kristóf az oviban volt, mama vigyázott rám,hogy anya takarítani tudjon. És így játszottunk a szobába, aminek a bejáratát elbarikádozták a 3 puffal. Vagy néha a járókába kerültem, vagy az etetőszékből figyeltem ahogy mama ténykedik. Én élveztem. :)
Másik nagy hír, hogy anya adott nekem gabonapépet és minden rendben. Úgyhogy mostmár azt is eszem és ízlik nagyon. Karalábét is ettem és egyre fincsibb dolgokat készít anya nekem is. A bukásom is csökkent. Hami után mindig egy fél órácskát az etetőszékben vagyok, de mostmár elég jól viselem. Játszom, addig anya tesz-vesz. Utána pedig vagy a járóka követekezik, vagy megyünk közösen a földre hacúrozni. Minimális hami jön csak vissza. Bár folyadékot egyáltalán nem kapok, csak este a 2dl tápszer amit iszom. Már reggel is csak tejpépet ad anya és a főzelékeket gyümiket is igyekszik sűrűre csinálni. Úgy látszik most ez működik.
És még mama vigyázott rám sok mindenre megtanított. Huncutkodni nagyon tudok, dugom a kis fejemet és rázom jobbra-balra és közben meg mosolygok. Anyával szoktunk pisze-piszét is játszani és szépen tartom a bucim még anya piszéz, az is tetszik. Nézem a kis kezeimet és úgy mutatom hogy gyere, ha koncentrálok. És ugyan ez az helyzet a pá-pával. :) MOndom hogy pá és néha a kis kezemmel is integetek hozzá. Ha nagyon figyelek, akkor rettentő ügyesen sikerül. Anyáék akkor nevetnek nagyokat, amikor az egyik kezemmel pápát integetek, a másikkal hívok.. Meg kell zabálni. :) Amikor meg kukuccsot játszott mama velem, ülő helyzetben lehajtottam a fejecském én is és mondtam hozzá hogy kkkkkkkkkkkkkk. :)
Szóval kedves barátaim itt vagyunk újra. Igyekszük benneteket visszaolvasni és jelentkezünk az újabb nagy eseményekkel.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálunk!!!:)))
    Jobbulást kívánunk neked!:s
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés
  2. Hogy te milyen ugyi nagylany vagy mar!!! Gratula a felallashoz.
    A natha meg remeljuk hamar odebb all, mert ugy nem az igazi.
    Edes lehetsz, ahogy bohockodsz, jatszol:)
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés