2009. szeptember 20., vasárnap

8 hónapos lettem

És ennek örömére ma sikeresen felálltam itthon is a kanapé mellett. Este a vacsi után ezzel dolgoztam fél órán át, aztán nagyon-nagyon elfáradtam,már nehezen viseltem a fürdést és a vacsit is.
Na és úgy látszik a 8. hónap vízválasztó az alvás terén is.. Tegnap sem voltam egy egyszerű eset, de anya úgy vélte meg lettem zavarva azzal hogy 2 hét után hazajöttünk, később is kerültem ágyba mint szoktam.. Erre ma.. ismét hoztam a tegnapi műsort, pedig ma anya eleve 2 alvást tervezett csak a 3 helyett. A délelőtti 20 perc alatt volt sikeres. De délután sikeresen felkeltettem Kristófot, aki nem aludta ki magát, és utána még hisztiztem fél órát. Anya begurult, fél 3kor megkaptam az uzsimat és aztán ismét felvitt és botor mód nem hatotta meg a sírásom.. Aztán 3ra csak elnyomott már a fáradtság.
Délután viszont hatalmas hancúrt lerendeztem. HOl a járókában, hol a földön. Volt nyafi is , de jöttem mentem, mindent megnéztem és megértettem szépen a nemet. Sajnos még kicsit mindig takonykóros vagyok, és köhögök is néha.. Bár anya úgy érzi, mintha ilyenkor a nyálam lenne a ludas, ami mostanában ömlik a számból.. lehet, hogy végre lesz valami azokból a fogakból. Így ma anya újra elkezdte a chamomilla 30-ast napjában többször is, tegnap éjjelre kaptam kúpot. Ezért is lehetett,hogy a Kristóf körüli nagy mizériára fel sem ébredtem.

4 megjegyzés:

  1. Boldog hofordulot Maja baba!
    Az alvassal mostanaban nalunk is gondok vannak, mert estere mindig ugy ki vagyok faradva, hogy alig eszek es bealszok:(
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés
  2. Örülünk, hogy végre újra itt vagytok és olvashatunk rólad! Már többször néztük a blogot, de új bejegyzést nem láttunk. Velünk is sok-sok dolog történt, de a legnagyobb azt hiszem az, hogy elindultam és a hétvégén már szinte csak így közlekedtem. Nagyon ügyes vagy, hogy felálltál. Ugye milyen más a világ "magasabbról" ? Szép nagy lány lett belőled az elmúlt pár hét alatt!
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  3. BOLDOG HÓFORDULÓT ÉDES MAJA BABA!:)

    Nagyon nagy gratula a felálláshoz,nagyon ügyes vagy!:p:)

    Sok-sok puszika Nektek!

    VálaszTörlés
  4. Boldog hónapfordulót kívánunk!:)
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés