2009. szeptember 22., kedd

Doktor néni és az első igazi esés

Reggel anya elvitt a doktor nénihez, miután Kristófot elvittük az oviba. Szerencsére nem volt tele a váró beteg gyerekkel így be is mentünk. Az éjjel rengeteget köhögtem és anya ezért döntött így. Továbbra is csak meg vagyok fázva, nem hallott semmit a doki néni. Az orrom folyik és ez okozza a köhögést. C-vitamint, mézet tanácsolt, meg a szokásos orrcseppet. REméljük segít és elmúlik már ez a nátha. Most ahogy elaludtam meg napközben is, többször köhögtem..

A napi két alvás csak anya terve volt. Hétfő óta már alig bírom kivárni,hogy az oviból hazaérjünk, csíkra összeszűkült szemmel nyafogva várom az ágyam.. Pedig ma is negyed 8kor keltem, ami azért nem olyan korai. De 9 előtt már aludtam. Aztán déltől 2-ig és délután is még fél 5-től fél 6-ig. Szóval ember tervez, Maja végez!!! :):):)
És hát a nagy puff... Apa telefonált, én meg Kristóf játszóterén garázdálkodtam. Minden úgy van már elrendezve, hogy amit elérek annak a 90%-val szabad is játszanom. De mostanában rácuppantam a kisasztalra és a két székre.. Na már most.. köztudott,hogy a székek eldőlnek. És hát apa éppen háttal nekem egy telefonszámot karmolt egy papírra, én meg hanyadt vettetem magam a székkel. Anya már arra nézett oda,hogy nyekergek és a szék alatt fekszem.. FElkapott, mosolygott, beszélt hozzám és abba is hagytam a nyekergést. Azért ilyenkor örül ennek a padlószőnyegnek idelent. :)

Jót játszottam ma,mert tegnap rengeteget nyafiztam. Amint anya kimegy a látótérből én kész vagyok és ordítok. Még pisilni is csak úgy tud elmenni,hogy a sírásom hallgatja. De ma már kicsit enyhébb volt a helyzet. És jól elmászkáltam le-fel itt a nappaliban. MIndig találtam valami érdekeset. Felálltam az ágy mellett és lépegetek is már jobbra, balra óvatosan, finoman. A tv álvány alatti dolgokat már mintha megtanultam volna. A lépcső a másik nagy kedvenc. Na azt nem értem ott miért nem lehet felállni. Anya szerint csak azért mert már emelem is a lában és rakom fel és másznék felfele. :):):)

A közös fürdések alatt csendesen elvagyok. Próbálom néha Kristófot "símogatni", ha a fejét odadugja nekem. Rágom a játékaimat és tátott szájjal figyelem amikor apával fogat mosnak! :o

3 megjegyzés:

  1. Mezet ajanlott a doki? Az nem tilos 1 ev alatt?
    En is nyafizok, ha szopi elott anya el mert tunni a latterembol. Es az alvas...az nalunk se mukodik jol.
    Elestel a szekkel? Szegenyke, de sajna van ilyen:)
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés
  2. Lehetett volna rosszabb is az a potty :) Szerncsésen megúsztad a szerencsétlenséget ;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Mi is úgy tudtuk,hogy 1 éves kor felett lehet mézet adni a babának.:sKöhögésre anyunk szokott hársfateát főzni nekünk.:)Jobbulást kívánunuk,és vigyázz azokkal a székekkel!:s
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés