2009. augusztus 13., csütörtök

Visszarázódtunk






Anya egyre jobban megfigyelte,hogy sajnos én a megszokások embere vagyok.. vagy nem is biztos,hogy sajnos?? ki tudja.. Ha összezavarja a napom, azaz mikor aludnom kellene éppen úton vagyunk valamerre, akkor a következő 2-3 napban sem működik minden rendesen. Nem vagyok képes nagyokat aludni és sok a hiszti.. A héten is így volt. Hétfőn a városban voltunk reggelről és hát később kerültem ágyba, már lent majdnem elaludtam... És hát kedden tiszta összevissza volt minden, meg aznap is egész nap utána. Tegnap már működött szépen az alvásom,mert bár keresztanyuéknál voltunk, de a megfelelő időbe kerültem az utazóágyba, így délelőtt, délben és délután is aludtam szépen másfél órácskákat. Sőt, délután ébreszteve lettem fél 6kor. És tegnap délután már a kedvem is vígabb volt. Nagyokat játszottam a szőnyegen, nem görbült a szám amint anya kiment a látótérből és Kristóffal is hancúroztunk egy nagyot. Nagyon élveztem. Főleg hogy a vonatát is odaadtaés megnézhettem. :) Most a változatosság kedvéért a reggeli tápszer köszönt vissza... :o szegény Lili keze és a rucija is olyan lett kicsit, na meg az én ruhám.. aztán anyáé.. :( De onnantól csak a vacsiból jött egy pici vissza a nagy hancúrozás után... Nem igazán érti anya hogy mitől van ez. Az egyik nap szinte folyamatosan, a másik nap szinte semmi....

A mai napot itthon töltjük, ha délben sikerül együtt aludnunk egy normálisat, akkor utána lehet hogy lemegyünk a városba... meg persze ha addig nem ered el,mert reggel óta el van borulva. Holanp pedig Kosdra megyünk és mamázni fogunk egész nap. Már nagyon várom. :)

5 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a megszokott dolgokat, így Anya nálunk is próbál az alvás időkre oda figyelni, hogy akkor mindig otthon legyünk. Mikor Anya is rájött, hogy akkor kerek minden ha a szokásos módon megy akkor a programokat az alvásomhoz igazította!
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. A babáknak igenis kell a megszokás a rutin, hogy mindig tudják mi mikor és miért következik be :)
    Egyre jobban hasonlít Kristófra :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Jajj de szégyenlem magam,hozzád olyan ritkán jutunk el,és még csakm ost látom hogy milyen szép oldalad van. MIndent vissza fogok olvasni,de ez lassan megy.Örülök hogy végül is itt vezetitek a naplót,mert a másikat nem tudtam mióta megujították.
    Bencikusék

    VálaszTörlés
  4. Most pontosan 13.12 óra van, és 16.-a!!!
    Miért nem jó az időpont!!!!!!!!

    VálaszTörlés