2009. augusztus 11., kedd

Vígasztalhatatlan sírás


Hát mára és tegnapra is jutott anyának belőle. Tegnap este kezdtem bele mikor apa még elugrott 6 órakor tejciért, ma pedig délután,ahogy Kristóf szomszédolni ment.. :( Hatalmas ordítás, folynak a könnyek, semmi sem jó, anya karjában sem.. CSak a cumi vígasztalt meg, de az pár perc alatt... Mondjuk ma délután hamar eltört utána is a mécses, így anya letett aludni,mert már a másfél óra eltelt - kb. ennyi bírok ébren a 2 alvás között, csak este szokott kicsit hosszabb lenni az idő fürcsi előtt. De az elalvás is szenvedéssel társult és nehezen ment, végül azért több mint egy órát pihentem.

És ma anya észrevette, hogy a kezemet meredten nézve utánoztam az ő hívó mozdulatát. A jobb kezemmel nyúltam felfele a pelenkázón fekve a pillangókhoz, amik mozogtak és becsuktam meg kinyitottam a kis tenyeremet.. közben a kezem néztem.. Anya majd megzabált. És a mászás is halad már.. eszméletlen akrobatikus elemeket viszek bele, de de már nem vetem rögtön hasra magam... Na vajon 14-én sikerül-e elindulnom mászva???? :)

Sajnos a bukás nem múlik... anya ma már sírt is miatta... Sok mindent olvasott a neten, és mindenhol azt írják,hogy ha a baba gyarapszik és jó a kedve, akkor ez nem betegség, csak tünet ami 1-1,5 éves korra teljesen megszűnik.. hát csak győzzük kivárni.. REméjük azért a doki néni tud valami okosat mondani,hogy legalább a mennyiség vagy a gyakoriság múljon. Anyának is fura ez a helyzet, mert Kristófból sose jött ki semmi.. még ha egyből hami után hancúrozni is kedzett. Nekem meg már elegem van belőle, hogy fél -1 órára be vagyok szíjjazva valahova, vagy kicsit anya kezében.. de már ott sem akarok lenni,hanem menni a földre játszani... :s

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon cuki lehetett ahogy hívtad Anyát :-))))
    Sajnos a bukás nem jó dolog, és főleg a leszijjazás mikor te már jönnél-mennél felfedeznéd a nagyvilágot. De az bizti igaz, hogy nincs nagy baj ha gyarapszik a súlyod! Sajnos én most megint fogyni fogok, mert hétfő este óta lázas vagyok és alig eszem. Ma éjjel 40 fok volt, de a kúp hatására még most is alszom (6:40) és le is ment!
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. Ne sírj Majácska és Anyája, majd a doktornéni kideríti az okát a galibának.Addig is ügyeskedjál, és indulj el felfedezni a világot, én is ezen vagyok!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ne idegeskedj Anya,szerintünk is Maja nagyon cuki kis husika,nem hiszük,hogy bármilyen gond lenne vele!:p:)
    Mia is pici korában sokat büfizett,és jött is vissza a tejecske,azért,mert nagyon mohón szopizott,biztosan többet,mint amennyi belefért a pici gyomrába.:o:p
    Puszika Nektek!:)

    VálaszTörlés