2009. augusztus 16., vasárnap

Boldog születésnapot Keresztapu!




Pénteken a mamáéknál voltunk egész nap. Én egész jókat aludtam a hűvös szobában. Ettem ezúttal joghurtot, és azzal sem volt semmi baj. Így mostmár anya rendszeresen beleteszi majd az étrendembe a natúr joghurott és a túrót. Fini körtés túrókrémet készített utána valamelyik nap. Kint az udvaron is megnéztem mindent és mindenkit, Rocky kutya tetszett a legjobban.


Este viszont arra értünk haza,hogy csőtörés volt a házban. Így a hétvégét a mamáéknál töltöttük.


Szombaton délután elmentünk Lacusékhoz,mert összevont névnapi és szülinapi ünnepség volt náluk. Ismét az udvaron voltunk, sajnos én a nagy zsivajban nagyon nehezen aludtam el, és csak 25 percet sikerült aludnom. Sok kisgyerek volt, meg is néztem őket magamnak, és megtanultam beszélni. :) Aznap egész délelőtt és délután a vendégségbe is azt hajtogattam hogy "BABA". Meg van az első szavam, alig 7 hónaposan. :) Néha mintha "apa" is lenne,meg "mammma", "ába".. de ezek nem annyira egyértelműek, mint a "baba".


Vasárnap pedig délután keresztaput mentünk el felköszönteni. Elég nyűgös délutánom volt, estére is nagy sírás lett a pancsizásból, nagyon-nagyon nem tetszett a dolog. Anya végül keresztanyuéknál írt egy kis bejegyzést rólam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése