2009. augusztus 10., hétfő

MOzgalmas hétvége

Csak a lábam figyeld!! :):):)


Szombaton tehát mama kicsi lánya voltam és nagyon okosan is viselkedtem. Nagyokat aludtam és finomakat ettem, meg szórakoztattam a felnőtteket és olykor nyafogtam,hogy ölbe vegyenek és ők szórakoztassanak engem. :)

Sajnos a pocakom mostanában megint több hamit küld vissza mint kellene... :( A doktor nénink a héten szabin van, de a jövő héten anya beszámol neki erről,mert azért már jó lenne ha ez az egész elmúlni, és néha csak rosszabb.. Mostanában a tejpépek okozzák a legnagyobb galibát, pedig eddig inkább a gyümik köszöntek vissza. Van nap,hogy semmi nem jön, hancúrozhatok nyugodtan. De már anya megint visszavette a 200ml tápszeradagomat 160-ra reggel és esete is, hogy hátha mégis túl sok a gyomromnak... Jaj de jó lenne megszabadulni már ettől,hogy kedvemre hancúrozhassak ha végzek az evéssel...

Vasárnap a délelőtt nyugiban telt, de a déli alvásom ismét 30 perc lett. Így aztán délután sikeresen virrasztottam. Ugyanis a tescoba mentünk, és hát sem odafele az autóban - pedig addigra éppen álmos volt és akár el is aludhatott volna - sem pedig vásárlás közben nem aludtam el. Egy darabig nagyon nézelődtem hatalmas szemekkel,hiszen én még olyan helyen nem is jártam. Aztán néha nyöszögtem, kaptam cumit, tologattak, így azért viszonylag nyugiban tudtak az ősök vásárolni. Hazafele viszont már annyira hulla voltam hogy bealudtam a kocsiba. De hát ha nem az ágyamban vagy az utazó ágyban vagyok, akkor ez mindössze 40 perc. Így pont mire hazaértünk fel is keltem, de közben még apa tankolni is tudott.

Ma is felemás lett a nap,mert reggel le kellett mennünk. Az kiderült hamar,hogy a doki néni nem rendel, de voltunk gyógyszertárba, dm-be vettünk felvágottakat. Így mire hazaértünk már elmúlt 9, én meg pont beájultam volna a babakocsiba, mire az autóhoz ért velem anya... Így fent kicsit nehezebben ment az elalvás, sőt.. 30 perc után felkeltem.. aztán még szevnedtem valamit, aztán újra felkeltem.. Fél 11kor anya lehozott. Játszottunk, nyűglődtem, sírtam... 12kor elaludtam ismét, de a déli alvásom sem lett több 1 óránál, akkor is 1x vissza kellett duni a dudát a számba... Így viszont voltak vendégeink. Anyu unokahuga Kati akart megnézni délben keresett, de én éppen akkor aludtam el. Viszont fél 2kor szóltunk neki,hogy ha gondolja már felkeltem. Így egy órát itt volt Anikóval együtt. Közben Kristóf is felébredt és játszotak kicsit mindkettőnkkel.

Aztán én mentem 3kor ismét aludni, ami most másfél órára sikerült. Utána megint jött a nyűgösség, sőt még Kristóf vacsizott egy kiadós ordítást is lerendeztem. Semmi nem segített, csak a cumival tudott anya megnyugtatni. De az se kellett 5 percnél tovább.. aztán már nem sírtam. A fürdés tetszett, magyaráztam végig, de dörzsöltem már előtte is a szemem, látszott hogy nem aludtam meg a szokásos mennyiséget ma. Így aztán a hami után rövid úton az ágyamba kerültem.

3 megjegyzés:

  1. Ricsinek is az volt abaj,hogy folyton visszaköszönt a hami.:sCsak ő keveset evett,s az a kevés is szinte mind visszajött.:sEmiatt voltunk kórházban is.Étkezési keményítővel kellett sűrítenem neki a hamikat,így javult a helyzet,s elkezdett gyarapodni a súlya.(de mindez még 2 hónapos korában történt)
    Reméljük,hogy a doktornéni kideríti,hogy mi okozhatja a panaszokat...
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés
  2. Nekd is jó kis mozgalmas napjaid vannak. A fürdést én is nagyon szeretem, főleg mióta a Mátéval együtt fürdök (legalább 3 hónapja igy van). Nagyokat pancsolunk, játszunk és bohockodik nekem a Máté amin én nagyokat nevetek.
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édes kis mossolygós vagy a képeken:)Remélem nem lesz semmi étkezési, felszívódási problémád.A képekből kitűnik, h jól táplált vagy, azok a naaaaaaaaayggggggcombok és a kispofikád is NAGYON kerek..nagyon CUNI!!!

    Vigyázzatok magatokra és további kellemes estét Nektek álomországban!!!!!

    VálaszTörlés