2009. augusztus 6., csütörtök

Túró


Keresztanyuval a szép ruhácskámban szemből. :)


Egy közeli, kissé elgondolkodva. :)

Ma készült itthon, apa az erőember. :)


Ma délután uzsira megkóstoltam a túrót. Anya csinált nekem körtés túrókrémet, és mivel fini érett volt a körte, nem tett bele cukrot. Sőt anya bevallja Kristófnál is úgy csinálta,hogy nagyon sokáig sem a cukrot sem a sót nem használta.. Nálam eddig egy picit megszegte a szabályt mikor még a nagy melegben sem voltam hajlandó a vizet meginni és a csipkebogyóteába (ő szedte a csipkebogyót és szárította, azt áztatja vízbe és úgy készül a tea) tett egy picit, de már csak egy fél mokkáskanálka kerül a 150ml-be úgyhogy az már nem mennyiség. Tésztát és kenyérfélét én még nem eszem, csak gyümiket, abból elég sok félét: meggy, cseresznye, őszibarack, sárgabarack, vilmoskörte, alma, banán.. Zöldésget is már sok félét: sütőtök, paradicsom (bár ez bántja a pocim a savassága miatt), burgonya, répa, zöldség, paszternák, brokkoli, sóska, spenót, sárgaborsó, zöldborsó (anya átpaszírozza,mert a héja puffaszt), karfiol (szerencsére ettől sem vagyok beteg) cékla. ÉN ezekből mindent szeretek ami édes. Husit is ettem már csirkét, nyuszit, pulykát. Ettem májat is, főleg nyuszimájat tesz nekem mama el, mert az a legfinibb. :) A tojást most egy picit hanyagoljuk, de a jövő héten újra megpróbáljuk, és úgy néz ki a túrótól sincs semmi gond. Egy evőkanálnyit tett anya a 2 körtéhez és azt befaltam. :) Ha ez is sima kör lesz, akkor a natur aktivia joghurtot is megpróbáljuk, mert az még lehet hogy a pocimnak is jó lesz. És anya holnap beszerzi a lenmagolajata. Ettől még okosodni is fogok, azt írják a nénik,mert rengeteg eszenciális zsírsavat tartalmaz és omega 3-at és 6-ot. :)
A mai napom, bár elég jól aludtam, de nagyon nyügisen telt. Folyton sírva fakadtam, és nem mindig sikerült a figyelmemet elterelni a sírásról. De este tornáztam egy jót és már egyre ügyesebben haladok előrefele úgy hogy párosan húzom a térdemet hozzá meg úgy rázom a fejem, hogy anya attól tart, egyszer lefejelem a szőnyeget lendületből. De ma apa videóra is felvette, vagy 20 percet edzettem, mire elfáradtam. Viszont ma 3x is kaptam 15ös chamomillátés estére egy 30-asat,mert a fogacskám nagyon nem hagyott, ez volt a nyűglődés oka. Anya azt mondja alul már látja a két középső fogacska vékony fehér csíkját. Kristófnak a felsők jöttek először. :)
Ma apa is itthon volt, de holnap megint hármasba leszünk anyával. Viszont szombaton mama kicsi lánya leszek,mert Kristóf anyáékkal és keresztanyuékkal megy az állatkertbe. Azt ígérték jövőre engem is elvisznek majd, mert akkor már biztos hogy élvezni is fogom. :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek az étkezési szokásaid és a főleg a különlegessége:cékla, paszternák, túró stb.Én még ezeket nem ettem, sárgaborsót sem, viszont zöldborsót igen, de nem ízlett:)
    A kedvec a Gyümis Jó éjt papi!!
    Nagyon aranyosak vagytok a képen, és jó nektek, hogy te is mama kicsi lánya leszel, akárcsak én.Jó szórakozást, kikapccsolódást az állatkerthez.
    Ma szuper volt az idő, úgyhogy biztosan sokat aludtál, főleg a gyógyszertől.De nekünk nem jó ez a chamomilla..abszolut.
    Gélt /Dentinox próbáltatok már? Mi nem, de tartok tőle..m/ert lidokaint tartalmaz!!

    Jó éjt te gyönyörű kis farmercsajos nagyleányzó és kedves anyukája!
    Puszi, és holnap is írjatok legalább néhány sort!!

    VálaszTörlés