2009. augusztus 7., péntek

Majdnem mászás






Folytatódott ma az ételek sora. Anya adott nekem a krumplicska és a cukkini mellé egy kicsi karalábét is. Ízlett. :) És nem is lett tőle semmi bajom. És mától az olívaolaj helyett lenmagolajat kapok a hamikba. Reméljük tényleg jó lesz a gyomorsavra is. Mert ma anya újítani akart abban is,hgoy vett nekem jó éjt papit és banánosat, mert attól mostanában nincs gondom. Hát jött vissza rendesen.. :(

És mostanában a melegben a kezecském hajlataiban vörösödik és pöttyösödik a bőr... :( Már naponta többször is hintőporozza anya. Az a fura, hogy nem is most vannak a legmelegebbek, mikor azok voltak, csak a nyakamban volt egy kevés meleg pötty... De ma Kristóf hátán is jó sok volt belőlük... Lehet,hogy valami irritál bennünket? Na ezt is ki kell derítenie anyának.

És a nap eseménye... délután már nem csak páros lábban húztam magam előre négykézláb állásba, és curikkoltam, hanem elkezdtem az egyik kezemet emelgetni. És szépen stabilan megtartotta magam a másik kezemmel és a lábacskáimmal.. Anya szerint már csak napok kérdése,hogy másszak. És nagyon tetszik a dolog. Annyira tudok vigyorogni,mikor felhúzom magam és riszálom... De mindennen. Anya most jött le röhögve az emeletről,mert felment bennünket megnézni, erre én ránéztem a kiságyból, vigyorogtam, elkezdtem röpködni. Ő mosolygott, mondta,hogy aludjak, visszaadta a cumit. Én meg oldalra fordítottam a fejem és becsuktam a szeme... :):) Haláli egy fazon vagyok.

Ma délben aludtam 25 percet. Anya nagyot nézett mert mostanában már ez nem volt divat, de aztán a kedvemmel nem volt gond.. úgyhogy valószínű kialudtam magam.. Cssak hát egyre többet replikázok ám mikor letesznek. Ha anyát meglátom már könyörgök hogy vegyen fel. Ha felemel mosolygok és ezerrel kacagok neki. Fogom a két kezemmel az arcát és húzomoda. Puszit adok tátott szájjal és magyarázok is. És már többször csináltam olyan mozdulatot is mint aki anya vállára hajtja a fejét.. Anya elolvad tőlem.. :)
És amit elfelejtettünk megemlíteni,hogy szerda óta etetőszékből hamikálok már. Eddig a pihenőszékemben etetett anya, de mostmár elhoztuk Lilike etetőszékét (Mert Kristófé meg a mamáéknál maradt, ott is szükség van rá) és ezentúl ez az új helyem. Néha bejön egy kis játékra is.. de van hogy nem.

2 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, hogy már megy az etetőszékből evés!!!!!!!!!!!!!!!!!Nekem nem, mert akkor forgolódok össze-vissza, mivel lefelé nézek, így kiesik a számból a kaja, de mostmár hétfőtől kipróbáljuk ismét.Nem tudom mi a gond a pépekkel, hogy kijön belőled, de nem kellene elpanaszolni a doktornéninek?Én ezt tenném, mert valami nem jó a kispociddal, ugyanis én eszek sok tápszert reggel, tízóraira gyümi+pép& babapiskóta!!!és ívólé(narancs, őszilé, meggy,banán, ebédre főzelék ma(paradicsomos burgi hallal+ körte&almalé)uzsonna ismét főzelék, de pl.ma zöldséges spagetti+ viz es vacsi tápszer és aztán egy kis adag Jó éjt pép+ elalvás előtt közvetlenül viz is...(doktornői javaslatra ez az étkezési trend) és soha sem jön vissza egy csepp sem, még büfinél sem, izgek mozgok hason rögtön kaja után...
    Mióta nincs székrekedésem, azóta jobb a kedvem, örömtelibb vagyok,klassz ez a Humana tápszer.Te milyen tápszert iszol????

    vigyi magatokra, s jobbulást!!!!!!!!!!!Sok puszika!!!

    VálaszTörlés
  2. Milyen skmindent hamikázol már!:)
    Gratulálunk,hamarosan sikerülni fog a mászás!:)
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés