2009. augusztus 25., kedd

Semmi extra




Azaz hogy mostmár mászom. Szépen és kitartóan, néha elterülök mint a béka, de aztán újra összerendezem a lábam és a kezem és megyek tovább. :) És anya elkezdte velem gyakoroltatni a nemet. Persze nem mondanom kell, hanem azért van néhány dolog a szobában amihez nem szabad nyúlni. És ma már egészen ügyesen odafigyeltem rá. Ha mondja hogy "Maja nem" , akkor én mindig visszanézek rá, és olyankor hív,meg a kezébe vesz valami érdekeset, én pedig ügyesen megfordulok és otthagyom a tiltott dolgot. :)
És próbálom a fenekemet tolni oldalra és felülni. Egyre bátrabban próbálkozom,hamarosan az is sikerülni fog. De szépen ülök és elég stabilan is amikor néha anyáék megültetnek.
Szombaton mama kislánya voltam. Nagyokat aludtam Kosdon és jól éreztem magamat. Vasárnap nem mentünk semerre, de keresztanyuék feljöttek délután és nagyonszuper esténk volt. És mivel majdnem fél 6kor keltem, így én is élveztem és nem lettem idő előtt nyűgös.
Tegnap még apa itthon volt, így voltunk a bankba, ahol dolgokat intéztek és vásárolni is, ahol apa végig rázta a fenekemet. Így már tetszik minden. :) A bevásárló kosrába is megpróbáltak beültetni, de azért még ennyire stabilan nem megy a dolog. :)
Ma pedig reggel mentünk egy kört a városba mert megint fél 8kor keltem. Tegnap 8 óra volt mire felkelt mindenki, anya nagyon örült,hogy nem riasztottuk őket fél 7kor. :) Aztán a városi séta után aludtam egyet, utána pedig megebédeltem és a szőnyegen randaríloztam. :)
Holnap pedig megyünk a mamáékhoz ismét.

1 megjegyzés: