2009. augusztus 25., kedd

Felültem

Ma addig kisérleteztem minden pillanatban mászás közben, amig 2x is sikerült egyedül felülnöm. :) Anya szerint innentől vége a mászásnak és csak ücsörögni fogok, a plédet húzkodni és a játékokat csapkodni egymáshoz. Na meg a kezemmel hadonászni és nagyokat vigyorogni ami következtében néha dobok egy hátast. :) És mindezt kiadós nyálcsorgatás kíséretében. Mert az elmúlt pár napban nagyon megindult a nyálacskám. Anya már azt mondja látja azokat az alsó fogakat az ínyben, mind a kettőt, de még nem érzi az ujjával hogy reszelne.
Ma jól aludtam is, sőt.Kristóffal másfél órát durmoltunk délben és pikk-pakk el is aludtunk. Már régen volt ilyen nyugis napja anyának. Amikor letett én elaludtam, amikor kellett felkeltem. :) Anya szerint talán azért mert jól ki is fáradtam 2 alvás között. Hami után szigorúan 20-30 percet az etetőszékbe kellett maradnom.. Hát sikítottam rendesen, anyának már fájt a feje. Semmi játék nem kellett és úúúúúúúúgy utáltam... De utána aztán nem jött vissza egyszer sem semmi a nagy hancúrban. Hiába, már anya is kezd ráérezni,hogy csak annyi hamit adjon amit ő jónak lát még ha sírva is fakadok mikor elteszi a kanalat. De amint kivesz a székből egy hatalmas büfi kíséretében mindig vigyorgok, úgyhogy éhes nem lehetek. :)

4 megjegyzés:

  1. Gratulálunk a mászáshoz és a felüléshez!!!!! Egy Anya mindig tudja mennyi eléga babának, még akkor is ha mi orditunk, hogy még éhesek vagyunk. Bár én ezt még sose tettem meg, telán azért is vagyok 7650 gramm 10 hónaposan :-)
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. :) Nagyon ügyes vagy :)
    Most felrémlett, mikor Lili elkezdte... észre sem vettem, mert azt hittem Én ültettem le :P aztán csak gyanús lett gyorsan ;) :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Azt a sikitást mi is hallottuk, nem semmi:)
    Gratula a felüléshez.
    Lori és Ruben

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!!!Dehogy is bántottatok meg, csak bár MINDIG olvaslak, nem mindig van időm írni is...
    Nagyon ügyi vagy már Majácskám, csak így tovább..de jó anyáéknak, h sokat kirándultak a tesóddal, de hát ennyi kikapcsolódás neki is jár..sőt!!!
    Amugy egyre kevesebb az időm netre is, mert Nórika olyan, mint egy motoló..menne, rámolna, a babkocsi már nem derogál...a kiságyban most játszik..már 20 perce..ezt fel kell írni, mert nyafizni szokott tíz perc után.Puszilunk nagyon, és örülj neki, h ilyen jó az étvágyad.Nórikátegy nap kb.6-7 szer etetem, mert keveset eszik..így gyakrabban..úgyhogy nem unatkozom, de akárcsak te én vagyok a világ legboldogabb anyukája!!

    VálaszTörlés