2009. augusztus 21., péntek

7 hónapos lettem




És hát ne maradjon el a bejegyzés, tegnap, állami ünnepünkön :) Betöltöttem a 7. hónapomat.

:) 7750g vagyok és 69cm

:) 3x alszom egy nap

:) reggel 7-8 körül ébredek és este 8kor már alszom

:) 5x eszem egy nap, ebből 2x főzikét, 1x gyümit és elalvás előtt tápszert iszom egy nagy adaggal

:) egyre ügyesebben mászom, már kevesebb kúszás elem vegyül bele

:) mind két kezemmel megfogok dolgokat, összeütögetem, vagy valamihez odaütögetem

:) ha a hónom alatt tartanak már hosszú ideig tartom magam állva (de ezt anya nem szereti)

:) néha már le is szoktak ültetni,mert szép egyenes háttal ülök (ezt sem szereti anya,mert szerinte azt csináljam amit tudok)

:) amint hanyadt letesznek azonnal hasra fordulok

:) gurulok, ha megkapaszkodok pl. az etető szék tálcájába egyből felülök (erre még a kiságyban nem jöttem rá)

:) mondom hogy "baba", néha még mintha "apa"-t is mondanénk
nagyon magyarázok ezerrel

:) brümmögök, és tátott szájjal közelítek anyához, megfogom az arcát a két kezemmel és így adok puszit (általában csak anyának, de néha Kristófnak és apának is jut)

:) nagoyn szeretem ha foglalkoznak velem, főleg ha Kristóf magyaráz, bohóckodik, bábozik, dögönyöz, énekel, versel

:) szeretem a számba tenni a lábamat nagyon

:) rettentően figyelek, minden nagyon érdekel

:) amikor mama vagy anya énekli a "töröm, töröm a mákot" akkor van hogy én is csapkodom össze a kis ökleimet

3 megjegyzés:

  1. Eszméletlen :O Máris :O ... Hogy rohan az idő... de csak felettük ;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Jajj hogy rohan az idő.:S MÉg csak most születtűnk,és most meg milyen kis ügyik vagyunk.

    VálaszTörlés
  3. Jó nagy baba vagy! Én most úgy lefogytam, hogy 10 hónaposan 7650 gramm vagyok :-((((
    Gyakorold kitartóan a mászást!!!
    Anna és Máté

    VálaszTörlés