2009. augusztus 4., kedd

Meleg, de nyugodt napok






Helyreállt a rend és a béke az elmúlt napokban kicsiny életemben. Alszom szépen délelőtt fél 9-9től fél11-fél12-ig. Akkor megkapom az ebédem, jön egy kis játék a számomra még Kristóf ebédel. Aztán hol együtt megyünk aludni,hol Kristóf előbb és anya később visz fel engem. Mert voltak napok,hogy csak 40 perceket aludtam ilyenkor délben. Vasárnap óta 1-1,5 órát. Aztán jön a gyümi és újabb játék. Rendesen állok már négykézláb és úgy haladok kicsit előre és szerzem meg a játékokat, hogy húzom minél jobban magam alá a térdeimat és "ugrálok" így kicsit és csúszok előre. De arra még nem jöttem rá,hogy a kezemet emeljem. Nagyon muris és édes vagyok így anyáék szerint. :) A délutáni alvásom 4 körül esedékes, a hossza ennek is változó fél 1 óra hossza. Ami biztos,hogy fél 6nál tovább anyáék nem hagynak aludni,mert akkor az esti elalvás nem megy. És mostanában vagy egy 30as chamomilla vagy egy viburcol kúp kell hogy este sikerüljön simán elaludni és ne legyen még 9kor is az hogy felsírok felébredek. De így mindenki nyugodt én pedig kipihenem magam rendesen. Reggel van hogy fél 6- 6 fele kuvikkolok, valamelyik nap anya az ágy végében talált, cumival a számban hason és játszottam. :) Csak a szöszmötölésre ébredt fel. Én leszek a halk gyerek reggel, nem úgy mint Kristóf, akinek még ki sem nyílik a szeme már megy anyuékhoz vagy régebben egyből kiabált hogy ébren van. :) De aztán visszatesz a helyemre 1-2x visszateszi a cumit és szépen visszaalszom 7-fél8ig. Kristóf meg mostmár megtanult reggel csendesen ébredni így általában nem kellt fel. Anyával még ejtőznek kicsit az ágyban aztán anya leviszi őt reggelizni. VAsárnap pl. mikor a mamákhoz mentünk ki,mert ünnepeltük Kristóf névnapját és mama születésnapját, úgy kellett fél 8kor felkelteni engem, annyira jót aludtam. :) Volt fél 10 is mire mamáéknál ágyat ért a fejem, de akkor is egyből elnyomott a buzgóság. Mondjuk ott könnyebben megy hogy csak 25 fok van a szobában és nem 30.

De vasárnap történt egy baleset is. Az oka rejtély a mai napig anya előtt. Délben lelkesen megettem a sóskámat, fini volt és most először egy negyed tojássárgáját tett anya bele. Az ízével nem is volt gond. Aztán jó kedvvel játszottam, ültem a felnőttek ölében az udvaron. Majd kicsivel a nagyobbak után aludni mentem és aludtam egy jó nagyot, egészen fél 3ig. Utána papa öléből néztem a többieket és vidám voltam. Azátn mikor anyához kerültem egy nagy boával visszaküldtem az összes sóskát.. de annyira,hogy még az orromba is jutott bőven, apának haza kellett jönnie az orrszívóé,mert nehezen kaptam levegőt és folyt az orrom folyamatosan. Azóta semmi gond.. este már a kedvem is jó volt.. Nem igazán értjük az okát.
Ott voltak délután a mamáéknál Lacusék is és apa Robi testvére a barátnőjével. Ők is megdajkáltak egy kicsit. Mindenkire nagy szemekkel néztem és persze csak apára, anyára és Kristófra mosolyogtam. Most még mamára is nehezen. Most hogy nem látom őket minden nap, megint először csak nagyon nézem őket és nincs ám mosoly egy szem sem. :)

Tegnap és ma apa is itthon volt. TEgnap voltunk a ligetbe kacsákat etetni, nagyon tetszettek. Hatalmas szemekkel sasoltam őket apa kezéből. De sajnos rengeteg szúnyog volt így anya terve megdőlt hogy majd a babakocsiban elaltat egy fél órára, jöttünk haza. Kristóf meg apával elment még csavarogni. Ma pedig keresztanyuéknál voltunk délelőtt. Mondjuk belőlem nem sokat láttak. Kb. egy fél órát játszottam azátn aludni mentem és mikor felébredtem már ebéd volt, aztán a többiek ettek és után indultunk is haza mert jött a nagyoknak, meg picit később nekem is az alvás idő. Délután apa bábozott nekünk ami nagyon tetszett egy darabig. Kiakadt szemekkel és tátot szájjal néztem. :)

3 megjegyzés:

  1. Szia pici Maja baba!:p:)
    Örülünk,hogy végre Te is itt vagy,itt mi is jobban itthon vagyunk.;)

    Nagyon édes és nyugodt baba vagy:p;)
    Nem akarunk azért nagyon megdicsérni,mert a mi Majánkkal ezt tettük,és most sokkal csintalanabb,mint amilyen Mia volt anno...:o:s Pedig akkor azt gondoltuk,ez lehetetlen..:o;)
    Puszika!

    VálaszTörlés
  2. Ide is követünk majd benneteket. Már Anya is tervezi, hogy átjövünk ide, de sok mindent még nem tud beállitani és most morcos (nagyon!!!!!!!!!!!!!!)
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  3. Kis kellemetlenség...:sBiztosan minden rendben van azóta a pocakoddal!
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés