2009. augusztus 4., kedd

2009. július 30. - Rengeteg sírás, nyűglődés

Jaj de nem jó sehogy sem... :( Hogy megszoktam a hüsi szobát mamáéknál.. azt hogy mindig ott volt valaki... ??? Passz.. De hogy ma többet sírtam mint az elmúlt 11 napban, az tuti... :( Nem mennek az elalvások sem. Hulla vagyok, dörgölöm a szemem ami résnyire van nyitva, de cumival a számban nyígok... ordítok.. Anya nem érez, lát változást a fogacska tekintetében, ma nem is járt a nyelvem folyton a fogsoromnál mint tegnap,mert akkor egyértelmű volt délután a sok sírás oka.
Na meg a tegnap esténk... Anya a haját tépte már amikor 1 órával a fürdés után is bömböltem és még Kristóf sem aludt.. bár ez utóbbi nem csoda,mert hát kieresztettem a hangom.. Azaz elaludtam vagy 6x.. de kb. 5 perc múlva kivertem a cumit és bömbölni kezdtem...
Votlunk a városban, tegnap keresztanyuéknál, ahol aludtam két órát lent Lili mamájának a szobájában a babakocsimban. Aztán ettem finomat és elég jól elvoltam az etető székben, még a többiek is megebédeltek.. Aztán a délután őrület volt a mai nappal együtt.. Anya már előre edz a holnapira. Ma is beletelt vagy 20 percbe az esti alvás nekem.. .Kristófnak többe... De anya be kell hogy vallja, tett érte, hogy ne 70 nyafi legyen.. homeopátia, ugye..




2 megjegyzés:

  1. Én is létrehoztam egy blogot itt Nórikának, -www.bereszkynora.blogspot.com- hogy videót tudjak feltölteni, de maradunk a babaszobán...
    Szilvikém, a főtt tojássárgája nem korai még?A Kiskönyv szerint csak 9.hónaptól ajánlott...Hm...??
    Puszi!

    VálaszTörlés