2009. augusztus 18., kedd

MÁSZOM és "BESZÉLEK"









Bizony, a hétvégén mászó-kúszó tudományomat is tökéletesítettem, és anya szerint 1-2 hét kell már csak ahhoz,hogy villám tempóra fejlesszem. De a technika már meg van! A kússzással és a vetődéssel is besegítek,hogy hamarabb megszerezhessem amit kinéztem magamnak, és vannak napok, meg alkalmak, amikor nagyon kitartóan és elég hosszú ideig elvagyok magamnak a szőnyegen. Mamáéknál is nagyokat játszottam. Hol az egyik, hol a másik játék után vetődtem és iparkodtam. A parketta nagyon tetszett, folyton oda akartam eljutni, amikor meg Kristóf nekifogott kockából építeni, akkor meg oda. Anya leült egy füzette is, írkált meg rajzolt valamit, azt is szerettem volna megszerezni. De mindig kitette a kezét és azt mondta "nem szabad".. én nagy szemekkel néztem ilyenkor és egy idő után ott is hagytam mert így nem is volt érdekes a dolog. :)

És a "baba" szót folyamatosan hajtogatom. Nagyon gagyarászok, pörög a nyelvem, mondom a magamét, sok mindent értenek belőle néha, de a "baba" egyértelmű. Brümmögök és köpködök is és sajnos a tegnap esti fürdősem is nagy sírásba torkollot, és az okát végképp nem tudjuk. Ma pedig reggel anyával és apával hazajöttünk mamáéktól. Van már víz, így jöttünk, Kristóf viszont még maradt, holnap estig, ott nyaral egyedül. Reggelről voltunk még a doktor néninél is, a bukás miatt kérdezgette anya, de ő egyáltalán nem aggódot. Azt mondta akkor anya sűrítse be a tápszert, vagy főzze azzal a főzelékeket, és ne is agyjon folyadékot, ha visszajön. És váltig állította hogy el fog múlni... hááát.. annyira tökéletesen nem lett anya nyugodtabb... A köldökömre azt mondta egyre szebb, és be fog az záródni szépen magától ahogy elkezdek majd felállni meg mászkálni.. Reméljük igaza lesz.

Aztán bepofátlankodtunk a védő nénihez is. Niki néni ott volt és megkértük hogy mérjen meg engem, hiszen csütörtökön 7 hónapos leszek, szeretné tudni anya a pontos adataimat.
7750g vagyok, 30dkg-ot híztam egy hónap alatt. A védő néni szerint tökéletesen elegendő ez már, nem kell fél kg-okat hízni ekkora babának. Így is 100%-on van a súlyom. És nőttem 1cm-t is, 69cm vagyok. A védőnéni szerint a kenyér dolgokkal nyugodtan anya várhat 9 hónapig, ő most azt mondta hogy az egyáltalná nem sürgős. Nincs szükségem rá az étrendembe. Minnél több zöldséget próbálgason anya, amit még eddig nem adott olyat is, és sok gyümit, túrót, joghurtot, sajtot, husit, májat, tojás sárgáját. Úgyhogy lehet hogy anya így is fog tenni.

Amikor hazaértünk, én aludtam egy nagyot, és ebéd után elmentünk apával vásárolni. Apa tegnap nem volt mert maszekolt, de ma itthon van. Holnap megint megy maszekolni, de utána 4 napot itthon lesz velünk.
Azaz megyünk mi még mamáékhoz, és lehet hogy 1 éjszakára mama kicsi lánya is leszek,mert anyáék szerint egyszerűbb lenne úgy nekem.

2 megjegyzés:

  1. Hali!

    Hát a mászásban ülésben én is itt tartok,de beszéd.....inkább brügetek.Viszont ha azt mondja anya hogy hogy kell tapsikolni akkor csapkodom a combomat.Jajj már milyen nagyon vagyunk.
    Bencikusék

    VálaszTörlés
  2. Ja és tényleg szép súlyod van,és ügyes hogy sokmindent eszel.Bencikusék

    VálaszTörlés