2009. augusztus 21., péntek

Kirándulás és mamázás


A szerdai napon anyával voltunk itthon kettesben. Kristóf még mamázott, apa pedig dolgozott, de csak délelőtt. Mikor felébredtem a déli alvásomból már itthon volt apa és lementünk vásárolni kicsit. Anya szeretett volna egy papucsot venni, ami sikerült is, de én nem voltam annyira víg fekve a babakocsiban... :( Hazaérve kaptam gyorsan hamit és utána aludtam is egy nagyot.. Nagyot-nagyot de nem eléggé,mert már fél 5kor fent is voltam. Így aztán anya felpakolt engem és magát és együtt mentünk ki Kristófért - az erdeti terv az volt hogy apa hozza haza. Így egy kicsit megdajkált megint papa és mama is. Én meg örömömben 2 garnitúra ruhát is összeböfiztem.. :( Valahogy az üveges bébi kaják is van hogy túl hígak (pl. sütőtök) és az is visszajön... :s Reggelire anya el is vette a tápimat és most jó sűrű tejpépet kapok, ami bennem is maradt. De folyadék szinte semmi..mert az egyből jön hamistól folyamatosan vissza.. Így meg nem tudok jönni - menni, kúszni mászni.. És már próbálok egyedül is lecsücsülni. Mászás közben teszem félre a fenekem, és már egyre ügyesebben csinálom. :)

Tegnap délelőtt itthon voltunk, a déli alvás után - amikro megint sikeresen megvicceltem anyát,mert hiába tett le később mint Kristófot, rittig 45 perc után felkeltem. De nem volt mese, a betervezett kiruccanás miattam nem maradt el. Elmentünk Veresegyházra és megnéztük a medveotthont. Mondjuk én a macikból nem sokat láttam, magyaráztam a lábamnak meg aki fölém hajolt annak. És találkoztak anyáék Lorival és az öcsijével, és Debi anyu is megnézett engem,hogy milyen nagy is vagyok már. :)

Elég nyügi is voltam, de aztán anya addig "rázott" még csak bealudtam a babakocsiban. Bár 30 percnél nem sikerült hosszabbra a dolog. Utána meg csak úgy voltam el,hogy anya kivett,hogy lássak valamit. Megnéztem a táncos néniket, Kristófot ahogy lecsúszott a csúszdán és a legelésző lovacskákat is. Aztán anya belültetett a babakocsiban, én kapaszkodtam a szélében és úgy tolt vissza az autóhoz. Visszamentünk oda ahol a mamáék árusítottak, anya megetetett, kicsit még nézelődtünk, de én nem voltam elememben,meg már az idő is annyi volt így jöttünk is haza. Kicsit csúszott minden mert már majdnem fél 8 volt mire ágyba kerültem. De hamar elaludtam.

Ma pedig mamáékhoz mentünk reggel. Én aludtam, játszottam a játszószőnyegen, nyafogtam is kitartóan eleget. De azért kellemes nap volt. És anyáék ott is hagytak egy kicsit mert elmentek Kristóffal babalátogatóba. Aztán jöttek értem és indultunk haza. Itthon még volt egy kis hancúr a játszószőnyegen, aztán fürdés, vacsi és mivel túl voltam pörögve,mert már fél 5kor mamának felkeltem, így egy adag hiszti után aludtam csak el a kiságyban (10 percig csapkotta a fenekét meg a sarkait a ágyhoz és nyafogott, aztán megunta)

Holnap pedig ha nem szakad az eső mamáék kislánya leszek egész nap,mert Kristóffal anyáék mennek kirándulni még egy utolsót ezen a nyáron.

1 megjegyzés:

  1. Szia Maja!!!Rohanok aludni de azért elolvastalak...Vigyi magadra nagyon, millió puszzi!!Nórika &anyukája

    VálaszTörlés