2009. augusztus 26., szerda

Hinta és a kiskád vége







Ma mamáéknál kissé a nyűgösebbik Maját adtam elő. Elég sokat aludtam, bár a késő délutáni alvásomat egy kiadós röhögcsélés és nemi seggdobálás előzte meg, de azért csak bealudtam. De anya botor módon fél 6kor felkeltett,úgyhogy nem volt valami sok.

De ma megejtettük életem első hintázását. Nagyon nagy szemekkel és kétkedve figyeltem, hogoy vajon ez tetszik-e nekem, de amikor anya közben elkezdte énekelni a "Hinta,palintát" akkor már vigyorogtam. Meg Kristófnak is amikor odajött lökdösni és közben a csupasz talpamat csikizte. :) Azért a hintzás után - pedig lassan igyekeztünk lökdösni,mert kb. fél órával előtte evett - sikerült egy adagot apára büfiznem...

Este pedig már itthon a vacsi utáni randarílozás során többször eljátszottam, hogy mászok és felülök. És telejesen egyedül, segítség, támasztás nélkül ment a dolog. Csak mentem körbe-körbe. Megtettem 1-2 mászást, aztán ültem is, majd újra. És szépen el is tudok indulni az ülésből mászva. És mind ezt megfontoltan és elég óvatosan teszem. Nem vagyok hirtelen, érzem hogy billeg a helyzet néha és nem biztos az egyensúlyom, olyankor viszakozok.
Este pedig miközben a többiek vacsiztak én pedig éppen emésztettem elkezdtem hajtogatni,hogy "mama" :) Vagy fél órán keresztül csak mama volt. :) Úgyhogy bővült a szótár: mama, baba, apa..

És még egy nagy dolog mára. Megkapaszkodtam a kiskád szélébe és az egész fürdés azzal telt, hogy feltérdeltem és fel akartam állni. :) Anya nevetve mondta apának,hogy a kiskád pályafutásának végéhez közelít,mert Kristófot is ilyentájt rakták át a nagykádba, amikor minden áron fel akart állni a kicsiben. :) Úgyhogy legközelebb elhozzuk mamáéktól Lili ülőgyűrűjét, és onnantól jön a közös pancsi Kristóffal. :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon cuuni vagy, nekem a kádas térdelős tetszik a legjobban...Jól beo indultál a dolgokkal, hm..de jó lenne együtt játszani, mert anya egyre fáradtabb....és fájlalja a hátát is...de jó lenne, ha nekünk is lenne saját hintánk..majd egyszer.Egyenlőre marad a játszótéri hinta, a héten én is kipróbálom, ha te élvezted, én is fogom.:)

    Szilvikém!!!Minden nap adsz Majának húst a főzelékbe??Én egy héten mondjuk max.2 -szer nem teszek bele, de valamilyen vagy több gyümit kap és a hamihoz kamillateát 2 naponta és csakis "viznap" is van nálunk.
    Nórika mai mérésen 7600 gr volt és 71 cm, mások szerint csinos, míg én soványkának látom...Mi jót csináltok a hétvégén??Mama kicsi lánya leszel?

    VálaszTörlés
  2. a hintázás jó dolog én is mindig hintázom ha játsótéren vagyunk :-)
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  3. Gratulálunk az új tudományaidhoz!:)))Nagyon sokat fejlődtél,mióta nem jártunk errefele!:$
    Meglkátod,micsoda nagy móka lesz a tesóval fürdeni!;):)
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés
  4. Igen igen... nagyon jó lesz mostmár neked a nagykádban lubickolni ;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Gratulalunk az uleshez! Es hat igen, mar nagy baba vagy, kell az a kad valtas:)
    Jo moka lehetett a hintazas, nagyon edi vagy a kepeken.
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés