2009. augusztus 4., kedd

2009. július 27 - Már 6 hónapos is elmúltam, avagy az elmúlt hetek eseményei



Valóban, 20-án fél éves lettem. Elképesztően szalad az idő. Nagyon hintáztatom már a fenekem négykézláb álva, és vetődöm a játékok után. Pörgök, forgok, tolatok hátra, és hason fekve körbe a hasamon csúszva,hogy megszerezzem amit kiszemeltem. Sajnos a kaja még mindig visszaköszön, így sokszor megkeseríti a játékot,mert anyáék ilyenkor visszafordítanak a hátamra, és ezt nem mindig jól tűröm... :( Másfél óra az az időtratam amit ébren kibirok, de már a végén nem mindig van jó kedvem. Reggel 8-fél 9 fele alszom vissza, a reggeli ébredés függvénye ez és fél 11-11 ig szunyálok ilyenkor. Ez a nagy alvásom.. Akkor kapok ebédet és másfél óra játék következik. Utána nagyjából együtt alszunk el Kristóffal fél 1 fele, de én sokszor előbb ébredek. Van hogy visszaalszom, de nem mindig sikerül. Aztán 2-fél 3 fele kapok gyümit, és kb. 4-5ig alszom még egyet. De van hogy ez 3-5ig sikerül. 5-fél 6 körül pedig tejpépet, vagy rizst ízesítve szoktam enni, és fél 8kor jön a tápszer, amit reggel is kb. ebben az időben kapok. Aztán ha mindenki szerencsés, akkor fél 8-8tól alszom reggel 6-7ig. :)
Voltunk a védőnéninél is hogy anya tudja a fél éves adataimat... 7450g és 68cm vagyok. Anya szerint már nehéz a popóm.. :d De persze ez koránt sem annyira vészes ám! :) :p

És hát most eláruljuk hosszú távollétünk okát. Anyáék, és főleg én már nagyon nehezen viszeltük azt a borzasztó meleget ami erre fele volt 2 héttel ezelőtt. Így 15én este anya összecsomagolt és 16án reggel kimentünk mamáékhoz. Nagyon jó volt a hűs szobában és persze az is nagoyn jó volt, hogy annyian voltak körülöttem. Mindig valaki szórakoztatott,mert persze anya azt nem hagyta, hogy a popómat cipeljék folyton. :) Nagyokat aludtam, sokszor a hami miatt úgy kellett ébreszteni. Voltam mama kicsi lánya is,mert így anyáék is ki tudtak mozdulni 1-1 este, és Kristóffal is elmentek együtt, meg vásárban is voltak, úgyhogy mozgalmasan telt a 11 nap amit kint töltöttünk. Ma este jöttünk haza. A hétvégén mamáék nem voltak otthon 3 nap, csak aludni jártak haza, így azért maradtunk még, annak ellenére is,hogy az idő péntek óta már enyhébb lett.
És vasárnap délután pedig nagy buli volt Vácon. Világi Vigalmat rendeznek ebben az időben minden évben, és ott voltunk bent. Sétáltunk egyet az árusok között, aztán én szunyáltam vagy 20 percet,mert a tömegben meg a zajban nekem ez nem megy. Utána kézről kézre jártam, papa és mama is megdajkáltak,mert ők ott árultak és megcsodált mindenki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése