2009. augusztus 4., kedd

2009. július 13 - Sokat alszom

Főleg mamáéknál, a hűvös szobában, onnan csak robbantani lehet. :d Folyton úgy kell a hami miatt felkelteni,mert miután a nagy játékba belefáradok én csak alszom. :D
Ma és tegnap is ott voltam. Tegnap mama kicsi lánya voltam délután fél 4ig mert anyáék Visegrádon voltak Kristóffal a palotajátékokon. Nagyon jó volt.. Ma pedig mindannyian kint voltunk. Én is a levegőn a szőnyegen hancúroztam mikor ébren voltam, de nagyon sokat durmoltam megint. :D Ennek ellenére hazaérve nem voltam fergeteges kedvemben, sikítoztam itt anyának fél órán keresztül még Kristóf vacsizott és el nem jött a fürdés ideje. Aztán meg a fürdéstől felébredtem és még mindig dumálok és nem alszom.. anya meg apa feje kezd lufi lenni emiatt.. :o :p
Szombaton délután vendégeskedtünk, bár igazából annak is a nagy részét végigaludtam. Délelőtt szépen kipihentem magam a szokásos módon, és bár anya örült neki,hogy délben együtt alszunk Kristóffal, nem lett jó vége,mert én hamarabb elaludtam, de Kristóf a bohóckodással felkeltett, így összesen fél órára sikeredett az alvásom. Ezért mikor háromnegyed 3kor keresztanyuékhoz értünk már nagyon álmos voltam. Egészen 5ig durmoltam, akkor keltett anya enni, és onantól én is néztem hogy csúszdázik Kristóf és Lili, dédi ölében, papa kezében voltam végig, még haza nem kellett jönni. :)
Holnaptól pedig nem biztos,hogy olyan frankón fogjuk magunkat érezni,mert nagoyn meleget mondanak.. :o és akkor itt borzasztó hőség lesz... :s



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése