2012. július 24., kedd

Állatkerti randevú

Még Kristóf július elejét az úszótáborban töltötte addig én betegeskedtem. Sajnos már a nyaralás alatt kezdődött,mert kötőhártya gyulladást kaptam, de hazaérve bár a szemem rendbe jött, valami bakteriális nyavaja támadott rám. Napokig nagyon lázas voltam és csak a vérvétel eredményéből derült ki a doktor néni számára,hogy az antibiotikum kúra lehet a megoldás.
A hétvégére viszont már teljesen jól voltam.Megtartottuk Lili névnapját és jól éreztük magunkat közösen mamáéknál. Aztán hétfőn hazaköltöztünk, de hogy ez a hét se legyen unalmas szerdán elmentünk az állatkertbe. Bár tavaly is voltam, ez az idei már igazi élmény volt a számomra. ÉLveztem, értettem és nagyon jól éreztem magam. Játszótereztünk, csodás lepkéket láttunk a lepkeházban. Megcsodáltuk a zsiráfot, orrszarvút, a madárházat, a macikat, tigriseket és még sok más állatot. Délután 3 óra volt mire az ebéden is túl jutottunk itthon és altatni sem kellett, a délutáni csendespihenőmet már alig vártam. :D






Aztán a következő hétvége is az ünneplés jegyében telt,mert eljött Kristóf névnapja és mama szülinapja, amit méltón megtartottunk. Ismét egy éjszakát mamáéknál aludtunk amit annyira vártam. Pedig hétfőn jöttünk haza, de mi már Kristóffal szerdától számoltuk vissza a napokat hogymikor mehetünk megint a mamáékhoz aludni. Anya sütött fini és csodás tortát a mamának, készült sok-sok sütike. És bár az időjárás megviccelt bennünket és beszorultunk a lakásba, azért ott is jól eljátszottunk, és mikor Lacusék és a kisbaba Titus is megjött, akkor volt csak nagy az öröm és a játék. :) Este még a szalonnasütést is megkockáztatta anya, de sajnos nem volt szerencséje, nem bírt ki az idő még fél órát, csak rá kellett kezdenie az esőnek. De anya feltalálta magát. Fölénk állt az esernyővel, hogy az a szalonna csak meg tudjon sülni a tűz fölött, és odabent meg tudjuk csemegézni. Hiszen egész nyáron erre vártunk! :)

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok,
    nagyon jo nyari programjaitok vannak:) Az allatkert nekunk is nagy kedvencunk.
    Szalonnasutes esoben? Jo moka lehetett:)
    Maja, te egyre szebb es nagyobb vagy!
    Puszi,
    Lori, Ruben es Elliott

    VálaszTörlés