2011. szeptember 9., péntek

Magányos délelőttök

Annyira azért nem unatkoztam ám, nem kell engem félteni, de fura volt, hogy Kristóf már nem volt velem itthon délelőttönként. Nem nagyon találtam a helyem 1-2 napig. Aztán volt hogy nagyon szépen eljátszottam. Mostanában lett nagy kedvenc Bogyó és Babóca, Anna Peti és Gergő valamint Boribon történetei és nem tudok betelni velük. Vagy nézni szeretném vagy azt várom anyától hogy egész nap 100x is olvassa végig ugyan azt a mesét. Ha ezek mennek képes vagyok nagyon sokáig egy helyben ülni és figyelni, de más annyira nem tud lekötni. Még Thomas meséje az amit 1-1 történetet végignézek nyugodtan.
És a másik nagy dolog, ami már néhány hete zajlik, de anya nem akarta elkiabálni magát.
Múlt héten hétfőn (aug. 29.) amikor a nagy szőnyegtakarítás után hazaérkeztünk, az esti mesézésnél felavattam anya szőnyegét. Aztán vasárnap Heniéknél is csak álltam és pisiltem aztán pedig a rám kerülő pelusba is engedtem néhányat. Anya rájött már,hogy csak akkor fog működni a dolog ha nem adja rám a pelust. Sőt érdekes mód az elején akkor minden simán ment ha nem volt rajtam semmi. KÉsőbb már a bugyi és egy ruha ok volt, de ha nadrág került rám ugyan úgy bepisiltem. Aztán volt még egy baleset, hétfőn a játszótéren. Viszont most már lassan 3 hete napközben nincs rajtam pelus csak az alvásoknál. Gyönyörűen vissza tudom tartani a nagy és a kis dolgomat is, és csodásan szólok már. Többször is napjában, többször is egymás után. Viszont utálok a bilin ücsrögni. Volt hogy 20 perc alatt 3x ültem rá és mindig jött valami, de amint úgy érzem vége, felpattanok és már megyek is a dolgomra.. aztán lehet hogy 3 perc múlva újra a bilin ülök és ott folytatom ahol abbahagytam. :D Szóval jó úton haladok a szobatisztaság felé. A héten több alkalommal a déli pelusom is tiszta volt és az éjszakaiak is volt hogy teljesen szárazon kerültek le rólam. Nagyon nagyon örül,mert attól félt, hogy majd télen, a hidegben kerül sor erre az átszoktatási időszakra, és attól tartott egy kicsit.

Tegnap reggel az oviban is elújságoltuk,mert bementünk megnézni Klári nénit és Szilvi nénit. Még 8 óra előtt voltunk, egy kisgyermekük sem volt így velem tudtak beszélgetni kicsit. Már alig várom az ovit. Ez a hátra lévő 4 hónap csigaként fog elvánszorogni azt már előre sejtem. Nagyon szeretnék a gyerekekkel játszani. Mondtam anyának, hogy én a babakocsival meg a babával fogok majd játszani. A cumi viszont még az alvás fontos tárgya, bár az ovónők nem aggódtak emiatt.. Remekül elfér a zsákocskában, és ha szükséges a pihentető alváshoz akkor nyugodtan használhatom. Úgyhogy már anya sem igazán izgatja magát miatta. Ennek is el fog jönni az ideje amikor már nem lesz rá szükségem.

A hét tehát az ovi bűvöletében telt. Azért voltunk anyával vásárolni, kirakóztunk, olvastunk mesét. Apával meg Kristóffal egy nagyot az ovi kertjében is játszottunk szerdán, mikor anya szülői értekezleten volt, azt is nagyon élveztem. És rendeltünk tortát, készítettünk csokrokat, ugyanis holnap nagy nap lesz, lakodalomba megyünk!!! Egy csodás pörgős, plüss és organza rucit vett anya nekem, én abban fogok Kristóf mellett feszíteni a menetben. Nekem a legfőbb problémám,hogy csokitortát szeretnék majd enni.. :D Reméljük sikerül,mert hát a sütiket olyan 10 óra fele szokták kihozni a vacsi után, én pedig azt már biztos nem fogom ébren kibírni. De majd apa kunyerál nekem egy szelet tortát a vacsi után. :D

Ma pedig délben elhoztuk a tortákat a cukrászdából, Kristófot az oviból és most éppen csendespihenőt tartunk,mert ha apa hazaér megyünk a lakodalmas házhoz és elvisszük a tortát meg az ajándékot az ifjú párnak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése