2010. január 21., csütörtök

Már nem pici baba





.. anya ezt nap mint nap megállapítja mostanában. Hiszen egyre több mindent értek, megcsinálok és kifejezem amit szeretnék. Ma vittem anyának az előkét és mondtam hozzá amit szoktam ha kérek valamit vagy várom a megerősítést,hogy szabad-e vagy sem; és nyújtottam felé. Majd vártam,hogy a nyakamba kösse. Aztán pedig mentem az asztalhoz és mutattam a poharamat. :) Anya kérdezte kérek-e inni, én pedig mosolyogva odaáltam és kortyoltam a vizet. Már nagyon ügyesen megy ez is. Tudom hogy hol a kis fejem, hogy hol a lábam. Próbálom a zoknit felhúzni rá ahányszor csak a kezembe kerül. Ha valamit csinálni szeretnék de nem vagyok benne biztos,hogy szabad e, mindig anyára nézek és mondom hozzá "hö,hö" és addig hajtogatom még anya nem reagál rá. Igen kitartó tudok lenni. Ma a konyhában pakolt anya én meg bent a szobában hajtogattam egyre hangosabban. Anya az 5. után rájött,hogy akarhatok valamit, és mivel mérges volt a hangom, sejtette,hogy valami nem sikerül. Jött be, és hát az elefántomon elől nem tudtam az ajtót kinyitni és így nem esett ki a kocka amit bedobtam. :) És mindent mutatok és mondom "hö". Ha elmondják mi az akkor pedig önelégült vigyort vágok. :)


Ettem már tojásfehérjét és tejcsit is. Anya csak apránként és egyszerre keveset ad belőlük, de ma reggel is a zabpelyhet forró tejjel öntötte le és aztán kaptam bele még őszibarackpürét. Ez volt a reggelim. A főzelékeket is tejjel habarja már. És csinált nekem a múlt héten túrógombócot, amibe ugye benne volt a tojásfehérje. Ill. piskótából is kaptam már. Így mostmár teljes a repertoár, mindent ehetek. CSak hát növeszteni kellene még fogakat hozzá. De hétfőn a banános túrókrémem mellé anya adott kalácska belsejét, nagyon ízlett az is. :) A 3. fogam már félig kint van, és a negyedien csak egy vékony kis hártya van már. (bal felső középső) Mellette pedig mind a két oldalon nagyon dudorodik a fogacskám. Nem is hagyom hogy anya a számba nyúljon, úgyhogy nálam is csak addig tartott a dentinox gél mint tesónál. Ő is csak az első 4 fog kibújásáig tűrte, aztán nem hagyta hogy a szájába nyúljon anyu. Szerencsére az éjszakáinkkal nincs gond. Nappal néha hisztisebb vagyok és jobban behergelem magam, meg a székletem olykor lazább, de ennyi.

6 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy és sok mindent tudsz. Ügyesen megérteted magad de ezt ennyi emebr közt meg is kell tanulnu, mert különben nem jutsz érvényre ;)
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. Mar nagyon ugyes vagy de ezt mi mar reg tudtuk.puszika

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cukor lehetsz:) Es milyen jo, hogy mostantol szinte barmit ehetsz. Foleg ha izleni is fog, es nem leszel valogatos. Nekem egyelore a graipfruit nem jon be, de minden mast megeszek.
    Ruben es Lori

    VálaszTörlés
  4. Azt a betyár mindenit! Ilyeneket eszel! Akkor már tényleg igazi nagylány lettél :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia Majácska!!!Elképesztöen örülök, hogy már teljes az étkezési repertoárod, szépen fejlett, okos nagylány lettél!!Puszi, és jó kikapcsolódést a holnapi szülinapi bulidhoz!!!

    VálaszTörlés
  6. "Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre, a hónapok csendjét kis lényed megtörte.Mamád, ki méhében néked otthont adott, az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.Mint legdrágább kincsét, magához ölelt, elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.Testével érezte, ahogy kis szíved dobban, s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.Hálás tekintetét az égnek felemelte, s legszebb gondolatit mind feléd terelte.Arcod köré fonta két puha tenyerét, s néked adta keble mind összes kenyerét. Sötét volt, csak a békés csend figyelt, s léted minden kérdésre megfelelt.Egyszerre lélegzett most anya és lánya, s érezte, élte már nem volt hiába. "

    Boldog szülinapot kedvences Maja babánk!:p:)
    Bocsi a késésért,anya amióta dolgozik,nagyon levan mindennel maradva...:$
    (A blogban is szerettünk volna köszönteni Téged,de anya úgy döntött,hogy nem tesz szülinapi,névnapi,stb. köszöntőket,mert volt rá példa,hogy kifelejtett valakiket,akiket nagyon szeretünk,azok,akiket meg köszöntöt,sokszor meg sem nézték...)

    Millió gratula puszi!!! :)

    VálaszTörlés