2010. január 21., csütörtök

2010 JANUÁR 20-A








Hogy is telt első születésnapom?
Reggel a szokásosan indult minden. Elvittük Kristófot az oviba, voltunk boltban és majdnem 9 óra volt mire hazaérkeztünk. Itthon jöttem-mentem még anya ki és össze pakolászot. Aztán fogott egy almát és beleszúrt egy gyertyát.. én csak néztem. Majd meggyújtotta a gyertyát és az ölébe ültetve elkezdte a "Boldog születésnapot" énekelni. :) 9 óra 5 perckor. :) És mellette könnyes volt a szeme. Nekem tetszett a gyertya és bár nagyon szépen tudok fújni, csak néztem, meg nyúkáltam felé, de elfújni nem akartam. Így anya elfújta nekem. Aztán pedig mentem tentikézni. Ebédre gesztenyés csirkemellett kaptam krumplicskával, nagyon fini volt. Aztán játszottunk anyával,meg játszadoztam egyedül. A délutáni alvásból nem kellett kapkodva kelnünk,mert apa ment Kristófért az oviba. Mikor meghallottam Kristóf hangját a lépcsőházba izgatottam kezdtem rohangálni a konyhaajtó és anya között. Majd elfordult a kulcs és még nagyon sokáig csak azt láttam hogy az előszobában ég a lámba, és hallottam a hangjukat de nem akartak bejönni.. Én meg olyan izgatottan mutogattam, őőőő-ztem és szaladgáltam ide-oda. Aztán Kristóf bejött és hozott nekem egy szál csodaszép rózsát! :) Még a kezembe is adták és "játszhattam" vele egy kicsit. Aztán anya betette nekem vízbe és az asztalra tette. Sütit is hozott apa és miközben ők sütiztek, a piskótából nekem is adtak egy keveset. Nagyon fini volt és csak nyitottam a szám, meg tudtam volna enni az egészet! :)

A délután hátra lévő része játékkal telt. Apával fa-kirakóztunk, anya meg Kristóf rajzoltak. Aztán autót tologattam, a babámat puszilgattam és a dobozokat meg a gumi állatkákat hordtam ide-oda a lakásban.

Az este a szokásos menetben telt.. Így lettem én egy évvel öregebb! :)

Szombaton pedig jönnek mamáék, keresztanyuék és talán a többiek is,hogy megünnepeljük ezt a napot.

3 megjegyzés:

  1. De furi, hogy mar 1 vagy! Igazi nagylany:) Remeljuk iden nyaron is ossze tudunk futni, hogy lassunk teged es a tesot. (Juniusban megyunk)
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés
  2. Nagyon edes nagy lany vagy,gyonyoru rozsaszal a szep viragnak.De edes vagy a kepeken.puszika

    VálaszTörlés
  3. Gratulálunk, Nagylány! Hogy te milyen gyorsan nősz, okosodsz és szépülsz! :)) És micsoda virágot kaptál!! :)

    VálaszTörlés