2010. április 1., csütörtök

Séta a Ligetben







Reggelről szokás szerint elvittük Kristófot az oviba, a pék előtt pedig összetalálkoztunk keresztanyuval és Lilivel. Lilinek már szünet volt az oviban. Elkísértek bennünket, így anya fel tudott ugrani 2 boltba is ami az emeleten van, és hát velem meg a babakocsival kissé bajos manőver. Voltunk a piacon is, vettünk narancsot, retket. Aztán hazaérve fél 10 után nem sokkal el is aludtam. MÉg nem volt 11 mikor anya ébresztett, és játszottam egészen ebédig. Ebéd után is folytattam a dumálást, énekelést, szétrámolást. Néha csimpaszkodtam anyámra, akkor ő leült mellém én meg másztam rá meg az ölébe, meg hordtam oda neki a játékokat. 1 órakor el is mentem aludni ahogy szoktam, de az elkövetkező másfél óra azzal telt, hogy dobáltam ki a kiságyból a cumimat, énekeltem, beszéltem, és egyáltalán nem akartam aludni.. Anya dühös volt kissé mert hát a délutáni tervünk a ligetben való séta és kacsaetetés volt..
De fél 3kor megelégelte a motyogásom. Átöltöztetett, kaptam gyümölcsöt és elindultunk Kristófért. Akit még pizsiben találtunk,mert éppen akkor ébredeztek. Megkaptuk az uzsiját, a nyusziajándékát, összeszedtük őt is és irány a liget. Keresztanyuék még nem voltak ott, úgyhogy sétáltunk egyet.
Aztán mikor Liliék is megérkeztek akkor elindultunk a tó körül. Megetettük a kacsákat, Lili motorozott, aztán cserélt egy időre Kristóffal. Nagyon kellemes volt a napsütésben sétálni, bár nem volt túl meleg, elfért rajtunk a több ruha. A forrásnál kavicsokat dobáltak a vízbe, de amikor már Kristóf marokra kezdte odahordani a köveket, akkor anya tovább parancsolt bennünket.
Közben elfogyott az uzsi, ettek a nagyok almát is. Én a babakocsiból nézelődtem és mondtam a kacsáknak hogy "hap-hap", sokat mondogattam ezt. És nagyon tetszett hogy anya fordítva tolt, hogy nem őt láttam hanem ami érdekes volt körülöttem. Aztán apa is befutott, és keresztanyu is tolt engem egy darabon.
Hazaérve már farkas éhes voltam,mert háromnegyed 6 fele szoktam vacsizni, de ezúttal negyed 7 is volt mire enni kaptam. Ennek az eltolódásnak az lett az eredménye, hogy az esti tejcsimnek csak a fele fogyott el. De altatni nem kellett..
NÉhány napja már csak kicsit köhögök éjszaka, nem kell orrot szívni. Ennek ellenére nappal rendesen tele van az orrom, de az alvásaimat már nem zavarja a köhögés.
A tegnap délutáni alvássztrájkom eredményeként anya ma bekeményített. Főleg hogy vendégeket várunk délutánra, és nem akarta,hogy ismét így járjon,mert nem biztos hogy bent a lakásban is olyan simán venném az alvás nélküli délutánt.. Ezért, mivel már ovi sem volt, hagyott reggel aludni, bár így is negyed 8kor ébredtem. Aztán a reggeli után egy kicsit a járókában, majd a szobában játszottunk. Mikor pedig anya elkészült az ebéddel öltözködni kezdtünk és lementünk a városba... Brrrrrrr. rettentő hideg lett reggelre. Borzasztó bolond, hűvös szél fújt.. Lehet, hogy a Loriéknál emlegetett buta idő jött el idáig Angliából, minden esetre örültem hogy anya a takarót is rám terítette.
Vásároltunk 1-2 dolgot és mivel a piacra is beugrottunk, mamáékat is megnéztük. Aztán jöttünk haza. Még egy kicsit folytatódott a játék, picit voltam csak hisztisebb a szokásosnál, de ez betudható annak is hogy a jobb oldalon alul teljesen be van durranva az ínyem, délelőtt egy jó nagy adag fosi is volt a pelenákba. Nem látszott hogy fáradt lennék. Így fél 12kor ültünk le ebédelni, de aztán én egyből mehettem is aludni. Háromnegyedkor már húztam is a lóbőrt.
Délután pedig Lívi és Laci jönnek hozzánk, akikről nem is tudunk, meg lelepi lesz ha megérkeznek.

2 megjegyzés:

  1. Olyan edik vagytok egyutt! Ugyanaz a hatterunk:)
    Debi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon edesek a gyerkocok,te meg Maja elbuvolo vagy es az a nezes olyan aranyos.puszika

    VálaszTörlés