2009. november 3., kedd

Hétvége

Lilike születésnapját ünnepeltük szombat délután. Én ennek ellenére felbosszantottam jó anyámat azzal, hogy a déli alvásomat fél órásra minősítettem... Anya csak lesett,mert hiába tett vissza 10x, Kristóf is aludt, csend volt, nem aludtam vissza... Így indultunk neki a délutánnak, ami meglepően jól és nyugisan telt.
Dajkáltak:
Megvicceltek:



Ölelgettek:



És mind ezt jól tűrtem. :) A nagyok a szobában játszottak, én anyuék között jöttem-mentem, játszottam. Elvoltam egészen az indulásig. Itthon pedig hamar beájultam. A tejcsim sem fogyott el mind.

Vasárnap délelőtt apával játszottunk, anya a konyhában ténykedett. Az alvásom ekkor is katasztrófa volt, anya már a haját tépte.


Délután pedig végig jártuk a temetőket és leraktuk a megemlékezés koszorúit a sírokra, mécseseket gyújtottunk. Engem még annyira nem kötött le, bár a fények tetszettek, de akkorra már kellően untam is az egészet. Itthon még mászkálhattam egyet, amitől felélénkültem kicsit. aztán ismét jól beájultam a tejcsi közben.
Tegnap kocsival vittük Kristófot az oviba, és utána vásárolni mentünk anyával. Hazafele úgy bealudtam az autóban, cumi nélkül minden nélkül a 3 perces úton, hogy anya mikor kivett ránéztem és visszadőltem a vállára. Ha mögöttünk nem szólal meg a Bandi bácsi (a szomszéd) akkor tuti aludtam volna még felér velem. Így játszottam egy fél órát még fent, és végre nem ordítottam végig még anya elpakolta a ruhákat meg kissé a konyhát rendbeszedte (10perc). Aztán pedig jókat aludtam tegnap és ma is, ahogy kell, ahogy illik.. Hogy mi történik hétvégén??? Ez kész rejtély.
Ma a piacon voltunk reggel, délutánra meg játék van csak tervezve anya részéről. Holnap délelőtt pedig Lujzi barátnőm jön az anyukájával. Azaz az anyukája biztos, reméljük hozza Lujzit is. Hoznak nekem szépséges rucikákat! :)


4 megjegyzés:

  1. Isten éltesse Lilikét!:)
    Szerintünk jól állt neked a kalap!:)
    Szkokán fiúk

    VálaszTörlés
  2. Nagyon edes voltal a kis sisakban, lattom elvezted hogy dajkaltak.Nagyon csinos vagy a kepeken.Nagyon edes vagy a Lilike olebe.Szabina es Julia

    VálaszTörlés
  3. Az alvas nalunk is valtozo. Ma pl 3x is aludt Ruben, mig tegnap 1x.
    Szepseges rucikat kapni mi is szeretunk:) Anya mint egy gyerek esni nekik ilyenkor.
    Lori es Ruben

    VálaszTörlés
  4. Olvastuk már Kristófnál,milyen jót buliztatok.:p:)
    Cukorfalat vagy a sapiban!:p:))
    Puszi!

    VálaszTörlés