2009. október 20., kedd

9. hónap

9 hónapos hízelkedő nagy csibész vagyok! Csak szeretni lehet. :)





- mászom és felülök
-felállok szinte már bárhol
- egy kézzel folyton egyensúlyozom, a másik általában a számban
- már néhány másodpercig meg tudok állni egyedül
- néhány szót is mondok. baba, mama, apa, nem, pápá
- integetek, ha akarok
- tapsikolok
- bújok, hízelgek
- a pisze-piszére én is rázom a fejem és dugom az orrom
- sokszor van ,hogy tudom nem szabad valamit és mikor megyek felé már rázom a fejem
- nem szeretek a babakocsiban bekötve lenni
- az autót sem szeretem
- nagyon sok félét eszem már; ma fogom a kelkáposztát megkóstolni
- alszom 20-7ig éjszaka, 1-2x ébredek a cumi hiánya miatt
- nappal 2x alszom, fél 10 körültől 11-12ig, attól függ hogy ovi nap van, vagy sem és fél 2 körültől 3-4ig, ez megint az ovis járattól függ
- ha anya a vállára akasztja a táskát már nevetek, tudom hogy megyünk valahova
- két fogacskám van alul középen
- szeretem a zenélős, csörgős játékokat
- szeretem a pelenkával törölgetni anya, vagy apa arcát
- 5x eszem egy nap (7-fél8; 11-12; fél3-3, 6, fél8)
- 9000g vagyok és 72,5cm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése