2009. augusztus 4., kedd

2009. július 8 - Extra képek

Anya szerkeztett rólam és Kristófról is ilyen szépséges képeket, és ezeket hívattuk elő a család számára.






És elő is hivatott párat 10*15ös formátumba, nagyon szépek lettek. Szeretnénk a családtagokat meglepni vele, reméljük nekik is tetszik majd.
Egyébként nem történtek szokatlan dolgok az elmúlt napokban velem. Mióta nincs Kristófnak ovi a déli alvások egy nagy káosz.. anya a haját tépi tőlünk. Mert nekem éppen akkor van a sikítós és kiabálós időszakom amikor tesó alszik.. :s És nehezen alszom el, így nem igazán tud felvinni sem mellé,mert a vége,hogy felébresztem őt.. Így össze visszaság van abban az időben.
Tegnap meg a 4 órai ébredésem után úgy döntötem hogy én ugyan nem alszom fél 6kor.. :o Nagyon jó kedvem volt és mikor Kristóf meg apa megjött 6 órakor, még akkor is virgonckodtam. Na de fél 7kor már kezdtem merülni és a fürdés végét meg a vacsit már nehezen bírtam kivárni. Így viszont nem rajcsúroztunk 9ig anyáéknak,mint az elmúlt napokban, hanem szépen 8 után nem sokkal aludtunk is.
Már nagyon megy a pörgés-forgás. Szépen nyúlok is a játékokért hason, játszom velük. Mindent a számba teszek. Szeretnék már ülni is, de még nem tudom magam megtartani, viszont ha anyáék ölében vagyok az nagyon tetszik nekem. És egyre jobban húzom fel hason a térdeimet négykézlább helyzetbe és ringatom a popsit. Meg kell zabálni olyankor. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése